سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صفحه پسر مرسي در فيس بوک مسدود شد

مديريت شبکه اجتماعي فيس‌بوک در حمايت از رژيم صهيونيستي، صفحه شخصي احمد، فرزند محمد مرسي رئيس جمهوري مصر، را مسدود کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري محيط، صفحه شخصي فرزند مرسي پس از آن بسته شد که اقدام مرکز مطالعه هيکل سليمان در قدس در  تبليغاتي با موضوع هيکل ادعايي سليمان به رئيس جمهوري مصر اهانت کرد.
مسئولان فيس‌بوک در توجيه اقدامشان گفته‌اند: فرزند محمد مرسي در صفحه شخصي‌اش کساني را که اين تبليغات اهانت آميز را عليه پدرش منتشر کردند تهديد کرده است.
در تبليغات مذکور دو کودک در کنار ساحل ديده مي‌شوند که خواستار ساخت بنايي به شکل هيکل سليمان مي‌شوند و اين بنا نيز ساخته مي‌شود، در اين هنگام پدر دو کودک که روزنامه‌اي در دست دارد به گونه‌اي از بناي ساخته شده شگفت‌زده مي‌شود که روزنامه از دستش فرو مي‌افتد و پس از آن تصوير محمد مرسي در صفحه اول روزنامه جلب توجه مي‌کند.
تحليل‌گران معتقدند اين اقدام مرکز مطالعاتي هيکل سليمان برنامه‌ريزي شده بود و هدف در اين تبليغات اين بود که گفته شود به کوري چشم محمد مرسي، هيکل سليمان بر فراز ويرانه‌هاي مسجد الاقصي ساخته خواهد شد.
يهوديان با هدف تخريب مسجد الاقصي اين باور را رواج مي‌دهند که اين بناي مقدس بر فراز ويرانه‌هاي هيکل ادعايي سليمان ساخته شده است، در نتيجه بايد مسجد الاقصي خراب شود تا هيکل سليمان تجديد بنا گردد.
برچسب ها: مسدود ، مرسی ، فیس بوک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.