سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/عضو هیئت رئیسه مجلس؛

تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی را به فرصت تبدیل می‌کنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در مباحث اقتصادی کشور غفلت شده اما، اکنون تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

 .به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد دهقان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسئولان و افراد به هیچ‌ عنوان شعار غیرممکن ندهند و باید توقعات متناسب با اقتصاد جامعه باشد و مردم را با تبیین شرایط به کم خرج کردن دعوت کنیم.

وی افزود: به برکت حضور امام و مقام معظم رهبری در هیچ مقطعی از زمان یک قدم عقب‌نشینی نکرده‌ایم و ایستادگی‌ها و مقاومت باید با تدبیر باشد که این نیز مستلزم مشارکت مردم و مسئولان در همه ابعاد است.

وی ادامه داد: مردم نگران وضعیت اقتصادی نباشند و این تهدید اقتصادی را باتدبیر به یک فرصت تبدیل می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان داشت: دشمنان ایران همه همت خود را گذاشته‌اند که ملت غیور ایران مقابل نظام ولایی قرار دهند اما، مردم ایران مردمی بصیر و آگاه و ولایت‌مدار هستند که پشت سر رهبری حرکت می‌کنند.

دهقان اظهار داشت: دشمنان تحریم هوشمند و فلج کننده را طراحی کرده‌اند و ایران نیز در مقابله با این تحریم هوشمند طراحی دیگری تدبیر کرده است.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی، افزود: مردم ایران نیاز به امید دارند و مسئولان باید مشکلات مردم را تا حد امکان حل کنند.

دهقان اظهار داشت: قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی به نحو احسن عمل و جدی برخورد کرد و هیچ یک از افراد مسئول و غیره مسئول در برابر فساد نباید مصونیت داشته باشند.


برچسب ها: عضو ، هیئت ، رئیسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.