سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

/////////سنندج/

تحقق یافتن توسعه پایدار کشور با محوریت سپاه

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه در تمامی زمینه‌ها نقش کلیدی و استراتژیک دارد و به یقین با محوریت سپاه می‌توان در کشور به توسعه پایدار دست یافت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، مرادی گفت: نقش سپاه پاسداران در توسعه، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی کشور انکارناپذیر است و سپاه پاسداران نقش استراتژیک و کلیدی در توسعه همه جانبه استان و کشور دارد.
وی افزود: توسعه، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در حوزه‌های اقتصاد و سیاست از مهم‌ترین مؤلفه‌ها در جوامع بشری و حکومت‌ها است که در کشور ما به صورت خاص دنبال می‌شود.
وی گفت: سپاه پاسداران در مؤلفه‌های یاد شده و بنا به دلایل سازماندهی و تشکل بی‌نظیر، متعهد و ارزشی بودن نقش کلیدی و استراتژیک دارد.
رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی سهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیشرفت‌های کنونی ایران را مهم ارزیابی کرد و افزود: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توسعه و ارتقای کشور انکارناپذیر است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریت‌های زیادی را بر عهده دارد و هدف اصلی این نهاد پاسداری از انقلاب اسلامی ایران است./س
برچسب ها: سپاه ، توسعه ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.