سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرج/

با دعوت کادر فنی به سایپا آمده‌ام

آنالیزور فصل قبل تیم فوتبال راه‌آهن که به تازگی به سایپای البرز پیوسته است، گفت: با دعوت کادر فنی به کرج آمده‌ام و قصد دخالت در امور فنی را ندارم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مسعود عالی‌پور امروز در کرج اظهار داشت: فوتبال در دنیای امروز بیش از آنکه جنبه‌های ورزشی داشته باشد، تبدیل به یک علم و صنعتی پردرآمد شده است.

وی تصریح کرد: با دقت به نحوه عملکرد تیم‌های فوتبال بزرگ چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی در می‌یابیم که آنها به فوتبال به عنوان یک علم نگاه کرده و از همه ابزارهای علمی برای پیشرفت خود استفاه می‌کنند.

آنالیزور جدید تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: بنابراین اگر ما نیز می‌خواهیم دارای فوتبالی پیشرفته و قدرتمند باشیم باید از ابزارهای علمی بیشترین استفاده را ببریم.

*دخالتی در امور فنی نخواهم داشت

عالی‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا حضور آنالیزور در باشگاه سایپا امکان دخالت در کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه را افزایش نمی‌دهد، گفت:‌ به هیچ عنوان اینگونه نیست و من به دعوت کادر فنی در سایپا حضور یافته‌ام.

وی تاکید کرد: به طور قطع دخالتی در امور فنی نخواهم داشت و تنها برای کمک به پیشرفت سایپا با این تیم قرارداد امضا کرده‌ام‌ و تعامل و همفکری خوبی نیز با مربیان نارنجی‌پوشان کرجی خواهم داشت.

عالی‌پور با بیان اینکه حضور متخصصانی چون مفسر و همچنین پزشک روانشناس نقش مهمی در پیشرفت تیم‌ها خواهد داشت، گفت: تصمیم‌گیر اصلی در مورد مسائل فنی سرمربی است و مشاوران نمی‌توانند در کار او دخالت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ حضورش در باشگاه سایپا تاثیر مثبتی در عملکرد این تیم داشته باشد.

آنالیزور فصل قبل تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در صورت اینکه نتوانم برای موفقیت این تیم مفید باشم، تصمیم دیگری خواهم گرفت./ج1

برچسب ها: کرج ، سایپا ، سرمربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.