سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع مسوولان نظام راهگشا بود

امام جمعه موقت یاسوج گفت: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسوولان اجرایی نظام راهگشا و حاوی مطالب و نكات ارزنده ای بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید 'اسماعیل موسوی' در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: رهبر معظم انقلاب در این نشست ضمن اشاره به برخی واقعیت های مهم و قابل توجه مسائل روز را نیز به نحو مطلوبی تبیین فرمودند.
وی بیان كرد: از مهمترین موضوع های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در این نشست می توان به اهمیت شعار سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی، پیشرفت های ایران اسلامی در ابعاد مختلف، الگو شدن كشور ایران برای ملت های مسلمان، موضع گیری های دشمنان در مقابل ایران و چالش های پیش روی كشورهای اروپایی بویژه در زمینه بحران اقتصادی اشاره كرد.
موسوی اظهار داشت: تمام آحاد جامعه در مقابل رهنمودها و تذكرات راهگشای رهبر معظم انقلاب كه در نشست اخیر با مسوولان اجرایی نظام مطرح شد مسوولیت دارند و ملزم به اجرای آنها هستند.
وی با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان، عنوان كرد: رمضان ماه خودسازی، تزكیه، تهذیب نفس، توبه و مناجات بوده و فضایل و آثار آن بر هیچ مسلمانی پوشیده نیست.
موسوی ابراز داشت: در مورد اهمیت چشمگیر روزه همین بس كه دارای آثار و نتایج مثبت معنوی، اخروی، دنیوی، جسمی، روحی، فردی و اجتماعی متعددی است./س
برچسب ها: رهبر ، معظم ، راهگشا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.