سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

استفاده از مشاوران داخلی راهگشای جامعه در مسیر تحقق تولید ملی است

عضو شورای عالی استان ها گفت: استفاده از مشاوران داخلی در کنار دیگر معلفه های تحقق شعار سال می تواند راهگشای جامعه در مسیر تولید ملی باشد.

"پروین احمدی نژاد" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر نقش شوراها در تحقق یافتن "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" افزود: شوراها نماینده مردم در بین مسئولان هستند و به واسطه این ارتباط دو سویه می توانند در تحقق شعار سال موثر باشند.

وی یکی از عوامل تاثیرگذار در رسیدن به اهداف تولید ملی و توسعه آن در کشور را گسترش تبلیغات کالاهای ایرانی به جای کالاهای خارجی دانست و خاطرنشان کرد: گاها مشاهده می شود که در محیط های شهری و حتی روستایی از تبلیغات کالاهای خارجی استفاده می شود در حالی که کالاهای ایرانی ارزشمندی در کشور وجود دارند که می تواند جایگزین این تبلیغات شود.

عضو شورای عالی استان ها بیان داشت: افزایش تبلیغات کالاهای خارجی هم اعتماد به نفس تولید کنندگان داخلی را کاهش می دهد و هم گرایش مردم را در مصرف کالاهای ایرانی کم می کند که لازم است این مهم را به طور جدی مورد توجه قرار دهیم.

این مقام مسئول استفاده از محصولات داخلی در پروژه های عمرانی و شهری را از دیگر معفله های تحقق شعار سال در کشور عنوان کرد و افزود: امروز کشور در بسیاری از زمینه ها رتبه های برتری را در کسب کالاهای مرغوب به دست آورده است که با استفاده از این کالاها می توانیم فرصت رقابت را در کشور فراهم می کنیم.

احمدی نژاد استفاده از مشاوران و کارشناسان متخصص داخلی را در اجرای پروژه های عمرانی، شهری و کشوری از دیگر معلفه تحقق حمایت از کار و سرمایه های ایرانی دانست و اذعان داشت: ایران به لطف خدا در دنیا رتبه های علمی بالایی را کسب کرده و به جهانیان نشان داده که توانایی رقابت با دیگر کشورها را دارد.

وی جذب سرمایه گذاران داخلی را با فراهم سازی بسترهای لازم و ایجاد فرصت های مطلوب در عینیت بخشی به پیام مقام معظم و معزز رهبری بسیار ارزشمند عنوان کرد.

عضو شورای عالی استان گفت: در این میان شوراها با مشارکت و همفکری دیگر مسئولان و تهیه مصوبات و پیشنهادات لازم در این خصوص می توانند بر عینیت بخشی شعار سال مفید و موثر باشند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.