سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باز خواني سريال "رسم عاشقي"؛

كار در "رسم عاشقي" برايم حال و هواي ديگري داشت

ايفاي نقش در مجموعه "رسم عاشقي" بدليل قصه خوب وكار با گروه دوست داشتي، حال و هواي ديگري برايم داشت.

"افسانه پاكرو" بازيگر در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران خبرنگاران درخصوص مجموعه تلويزيوني "رسم عاشقي" در يام ماه مبارك رمضان گفت: كار در ايام ماه مبارك رمضان برايم لذت بخش است و هنگامي كه زمان افطار سركار هستم تداعي كننده خاطرات خوبي براي من است كه در كارهاي ديگر وجود ندارد.

وي در خصوص ايفاي نقش خود در "رسم عاشقي" اظهار داشت: هنگامي كه براي بازي در رسم عاشقي انتخاب شدم مشغول بازي در فيلم سينمايي "محكوم به بهشت" بودم كه بعد از آن بلافاصله اين كار را آغاز كردم.

وي ادامه داد: قصه ي "رسم عاشقي" را بسيار دوست داشتم و كار در اين مجموعه برايم حال وهواي ديگري داشت چرا كه كار با اين گروه بسيار خوب و دوست داشتني بود.

وي با اشاره به اينكه استقبال مردم از رسم عاشقي، برايم جالب بود تصريح كرد: هنگام برخورد با مردم، آنها اظهار مي كردند كه تو را در نقش آن دختر شيطون و با نمك بسيار دوست داشتيم.

"پاكرو" عنوان كرد: كار با سعيد سلطاني و اسماعيل عفيفه و گروه برايم دوست داشتني بود و بعد از آن هم با عفيفه در مجموعه "در مسير زاينده رود" در ايام ماه مبارك رمضان كار كردم.

وي در خصوص تفاوت كار در ماه مبارك رمضان با كارهاي ديگر، عنوان كرد: سريالهاي ماه رمضان نسبت به سريالهاي ديگر مخاطب زيادي دارد و همه ي مردم را پاي تلويزيون مي نشاند.

"پاكرو" در اين ايام ادامه داد: كار در اين مجموعه ها به دليل اينكه در اين زمان كار ديده مي شود از جذابيت زيادي برخودار است.

وي بيان كرد: من در طول سال شايد سريال دنبال نكنم ولي در ماه رمضان اگر سركار نباشم سريالها را دنبال مي كنم./ي2
برچسب ها: پاکرو ، بازیگر ، ماه رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.