سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران / وزیر تعاون؛

ایجاد 100 هزار فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در بخش اشتغال مددجویان بهزیستی هم کارهای خوبی صورت گرفته، گفت:‌ درنظر داریم صدهزار فرصت شغلی را برای مددجویان بهزیستی در ظرفیت‌های گوناگون از جمله تسهیلات بانکی، تامین و ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی در بازدید از شیرخوارگاه یاس ساری افزود بهزیستی در دوره اخیر برنامه‌های خوب و تحرکات بیشتری نسبت به گذشته داشته است.

این مسئول ادامه داد:‌ در بخش مسکن برای معلولان و مددجویان بهزیستی ظرف سال گذشته و امسال در نظر داریم 150 هزار واحد مسکونی را تحویل مددجویان بهزیستی دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در بخش اشتغال مددجویان بهزیستی هم کارهای خوبی صورت گرفته، متذکر شد:‌ در نظر داریم صد هزار فرصت شغلی را برای مددجویان بهزیستی در ظرفیت‌های گوناگون از جمله تسهیلات بانکی، تامین کنیم.

وی افزود: ‌برای توانمندسازی، آموزش و تقویت مهارت‌های زندگی، شغلی و حرفه‌ای در کسانی که زیر پوشش این سازمان قرار دارند برنامه‌های وسیعی تدارک دیده شده که قدم بلندی برای استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های این افراد برداشته می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برای افزایش مستمری افراد زیر پوشش بهزیستی هم اقدامات مناسبی صورت گرفته، خاطرنشان کرد:‌ امسال برای نخستین بار سبد کالا به مستمری بگیران زیر پوشش بهزیستی با کمک دولت، اختصاص یافت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ‌در دولت، وزارتخانه و دیگر بخش‌های مرتبط، تلاش برای تقویت هرچه بیشتر این نهاد خدمتگزار وجود دارد.

شیخ‌الاسلامی بیان داشت: ‌درصد بسیار بالایی از مردم ما، افرادی نیک اندیش و از خیران هستند و از مردم خواهش می‌کنیم با امکان و بضاعتی ولو اندک، در امور خیر مشارکت کنند.وی با اشاره به اینکه در همه جای دنیا، مردم سهم قابل توجهی در نهادهای حمایتی را به خود اختصاص می‌دهند، افزود:‌ شایسته است در یک کشوری با فرهنگ، ارزش و شعائر دینی و انسانی، مردم ما پررنگ‌تر از هر جای دیگر جهان در این عرصه حضور یابند.

این مسئول یادآور شد:‌ این فرصت ارزشمند را باید به مردم معرفی کنیم و رسانه‌ها در این زمینه باید کمک کار باشند./س


برچسب ها: ایجاد ، شغلی ، بهزیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.