سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باقر شهر، ایستگاهی برای واگن های مترو یا مسافران!

ایستگاهی که قرار بود مشکلی از مشکلات تردد شهروندان را مرتفع سازد و حالا به مشکلی افزودن بر مشکلات دیگر شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ایستگاه مترو باقر شهر 7 سال پیش برای پاسخگویی به نیاز مردم این شهر احداث شد اما به دلیل اینکه در موقعیت جغرافیایی بدی قرار گرفته است شهروندان نمی توانند آن طور که باید و شاید از آن بهره مند شوند.

این ایستگاه در دورترین نقطه شهر واقع شده و هیچ گونه امکان دسترسی برای شهروندان وجود ندارد این در حالی است که به دلیل دور بودن و موقعیت نامناسب مکانی سگ های ولگرد در انتظار شهروندان هستند.

در همین راستا رئیس شورای شهر اسلامی باقر شهر گفت: با توجه به اینکه باقر شهر یکی از معدود شهرهایی است که دستخوش معضلات بزرگ شهر تهران قرار گرفته و مدیران شهری برای کاهش از فشارهای شهروندان پایانه بزرگ قطارهای مترو که در فتح آباد و در دورترین نقطه شهر است به نام ایستگاه مترو باقر شهر نامیدند تا شاید به ظن خود از انتظارات مردم باقر شهر کاسته باشند.

صادقی در ادامه افزود: طی سالهای گذشته تاکنون مکاتبات بسیاری با شهرداری و شورای شهر تهران و مسئولان مترو داشتیم تا ایستگاه دیگری در نزدیکی شهر احداث کنند تا کمی از مشکلات رفت و آمد شهروندان را مرتفع سازد که تاکنون پاسخ درستی دریافت نکرده ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مدیران شهری در نهایت این موضوع را پاسخ می دهند به دلیل شرایط زیست محیطی امکان احداث ایستگاه مترو وجود ندارد اما مقرر شده بود ادامه خیابان آیت الله کاشانی را تا 700 متر طول ادامه دهند تا دسترسی به ایستگاه شاهد برای شهروندان آسان تر شود که تا به امروز این وعده هم به تعویق افتاده است./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.