سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیوارهای بیرونی و نمای مساجد منطقه 4 پاکیزه شد

رئیس اداره زیبا سازی منطقه 4 گفت: در راستای سیاست های شهردار محترم تهران در یک طرح فوریتی اداره زیبا سازی منطقه اقدام به شستشوی دیوارهای بیرونی و نمای مساجد کرد.

ذبیح اله حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: بحث پاکی و طهارت مساجد و توجه ویژه به ظواهر مساجد در اولویت قرار دارد، به همین منظور و در راستای سیاست های محترم شهردار تهران که روحانیت و مساجد محور اصلی در هر منطقه می باشد، دیوارهای بیرونی و نمای مساجد شستشو و پاکیزه و آراسته شد.

رئیس اداره زیبا سازی منطقه 4 ادامه داد: اهدای بسته های فرهنگی شامل دعاهای روزانه ماه مبارک به شهروندان و اهدای قرآن کریم به مساجد از دیگر اقدامات صورت گرفته طی هفته گذشته است.

حسینی تصریح کرد: اعتبار لازم جهت شستشوی فرش های مساجد و تهیه لوازم مورد نیاز برای نواحی 9 گانه منطقه تامین شده است که در همین راستا 130 مسجد غباروبی و آذین بندی شد.

وی اظهار داشت: اداره زیبا سازی منطقه طی هفته گذشته در راستای ترویج ارزش های اسلامی و دینی و هویت بخشی به سیمای شهری، 400 متر مربع از فضاهای تبلیغات شهری در سطح منطقه را مزین به تصاویر فرهنگی و قرآنی کرد.

حسینی خاطر نشان کرد: به همین منظور 30 پرتابل و 5 بیلبورد در سطح منطقه به پیام های مربوط به این روزها مزین شد./ل
برچسب ها: حسینی ، مساجد ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.