سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

افسانه شکست آمریکا به دست مسلمان جهان روبه سوی تحقق است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: شکست استکبار جهانی به دست مسلمان جهان زمانی تنها یک افسانه بود ولی امروز، رو به سوی تحقق پیش می رود.

حجت الاسلام "محمد علاءالدینی" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با بیان اینکه اعمال تحریم های دشمن بر علیه ایران یک فرصت است، تصریح کرد: تحریم های اقتصادی دشمن بهترین فرصت بکارگیری نیروهای مستعد و توانمند برای رسیدن به اهداف کشور به سوی تولید ملی، حمایت از کار با سرمایه ایرانی است و آنچه ممکن است برای کشور تهدید قلمداد شود، وجود انحراف ها و دیدگاه هایی خلاف ادبیات ولایت فقیه است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تلاش مسئولان کشور بر این است که کمترین فشار اقتصادی بر مردم وارد شود، خاطرنشان کرد: اهداف شوم دشمن بر علیه کشور و تخریب آرمان ها و اندیشه های اسلامی درقالب تحریم، روز به روز افزایش خواهد یافت ولی نباید هر اتفاقی همچون شرایط اقتصادی موجود را در به واسطه تحریم ها بدانیم.

امام جمعه شهرستان دماوند ادامه داد: هدف دشمن تخریب افکار و ایجاد خدشه در انظار عمومی است به همین منظور طرح میز مذاکره را مطرح می کنند ولی در این میان آنچه از همه مهم تر است، آگاهی و هوشیاری ما در برابر توطئه های آنان است.

علاءالدینی بیان داشت: حریم ها تازگی ندارد و از ابتدای انقلاب تحریم با ایران و مردم آن بوده و این دشمن است که در هر دورانی استواری خود را از دست می دهد و زمینه آسیب ناپذیرتر مسلمانان را فراهم می سازد.

وی با بیان اینکه ملت ایران تجربه های بسیاری در برابر اینگونه توطئه ها دارد، به حماسه هشت سال دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در آن دوران هیچ کشوری حاضر به کمک ما نبود ولی به لطف و یاری خداوند متعال و رهبری امام (ره) مردم چنان حماسه ای خلق کردند که شرق و غرب با خفت و سرافکندگی شکست خوردند و جنگ با پیروزی و سرافرازی ما، پایان پذیرفت.

امام جمعه دماوند تحریم های دشمن را عامل به چالش کشیده شدن خود آنان دانست و بیان داشت: ملت ایران از دوران هشت سال جنگ تحمیلی چندین برابر قوی تر و پرتوان تر شده اند و با بصیر، مقامت و مجاهدت در مقابل جنگ روانی دشمن ایستادگی کرده و می کنند.

علاءالدینی علل این تحریم ها را ضعف دشمن و در مقابل اقتدار ایران عنوان و تصریح کرد: دشمن اگر چه از امکانات بسیاری برای مقابله با ایران برخوردار است ولی توانایی اعمال اهداف خود را ندارد زیرا جایگاه مدیریتی و اقتداری خود را از دست داده که امروز به حربه ایی چون تحریم دست زده است.

وی ادامه داد: در وضعیت فعلی ما باید اقتصاد کشور و گردش کاری خود را پویا نگهداریم و تحریم ها را به فرصت تبدیل کنیم که این مهم زمینه ایی برای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری است./س
برچسب ها: امریکا ، مسلمانان ، تحقق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.