سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حيف است زحماتم بي نتيجه بماند:

عبدولي: براي افتخار آفريني در المپيک آماده هستيم

ملي پوش وزن 66 کيلوگرم تيم کشتي فرهنگي گفت: بايد در رقابت هاي المپيک 2012 طوري کشتي بگيرم که در پايان زحمات چندين ماهه ام بي ثمر نماند.

سعيد عبدولي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: از آبان ماه سال گذشته که اولين اردوي آماده سازي تيم فرنگي براي حضور در المپيک آغاز شد در همه تمرينات با جديت تلاش کردم چرا که هدف بزرگي چون کسب مدال المپيک را درسر داشتم.

وي درمورد حريفان اصلي خود گفت: براي رسيدن به مدال بايد آمادگي شکست هر رقيبي را داشته باشي و نمي توان از کشتي گير خاصي به عنوان رقيب اصلي ياد کرد اما روي کاغذ "تسخاديا" گرجستاني، "هيون وو" از کره جنوبي، "مولنس" کوبايي و يکي دو نفر ديگر شانس زيادتري براي کسب مدال المپيک نسبت به سايرين دارند.

دارنده مدال طلاي مسابقات جهاني 2012 استانبول تصريح کرد: با دقت تمامي نکاتي را که کادر فني در تمرينات به آن اشاره مي کنند  را گوش مي کنم و با همه توان سعي خواهم داشت ضعف هايم را به حداقل برسانم چرا که اعتقاد دارم در ميادين بزرگ همه کشتي گيران آمادگي لازم را دارند در نتيجه کسي به موفقيت خواهد رسيد که از بقيه زيرک تر و کم اشتباه تر باشد.

فرنگي کار خوزستاني کشورمان درمورد سرقتي که چندي پيش از منزلشان صورت گرفته بود اظهار داشت: متأسفانه چند هفته پيش عده اي سارق وارد منزل ما شدند و علاوه بر وسايل خانه مدال هايي را که براي آنها زحمت بسياري کشيده بودم را نيز به سرقت بردند، هنوز خبري از آنها نيست، اما اميدوارم حداقل مدال هايم را برگردانند.

وي با بيان اينکه حضور در المپيک نيز خود افتخار بزرگي است خاطرنشان کرد: تنها چيزي که مي تواند من را از حضور در المپيک راضي کند کسب موفقيت و رسيدن به سکوي قهرماني دراين رقابت هاست درنهايت اميدوارم بتوانم به اين مهم برسم.

عبدولي سوال پاياني را که مروبط به معرفي خودش بود اين چنين پاسخ داد: سعيد عبدولي هستم در سال 1368در شهرستان انديمشک استان خوزستان متولد شدم از همان کودکي علاقه بسيار شديدي به کشتي داشتم و از همان کودکي علاقه بسيار شديدي به کشتي داشتم و زيرنظر ايرج قلاوند که هم اکنون نيز مربي من در تيم ملي است فعاليت دراين رشته را آغاز کردم.

بعد از رسيدن به طلاي جوانان جهان در رده سني بزرگسالان ابتدا صاحب مدال طلاي بازي هاي آسيايي گوانگجو شدم و درسال 2012 در رقابت هاي جهاني استانبول روي سکوي نخست قرار گرفتم. پس از ازدواج صاحب يک فرزند پسر شدم که همه دنياي من است.

تا به امروز سيزده اردوي آماده سازي را براي حضور در المپيک 2012 زيرنظر کادر فني پشت سر گذاشتم که آخرين آن از روز 20 تيرماه درخانه کشتي آغاز شده و روز سه شنبه 17مرداد ماه کشتي هايم در المپيک شروع مي شود که براي خوشرنگترين مدال اين رقابت ها تلاش خواهم کرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.