سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی فدراسیون جانبازان و معلولان:

بزرگترین جشنواره فرهنگی و ورزشی در مشهد برگزار می شود

معاون فنی فدراسیون جانبازان و معلولان از برگزاری بزرگترین جشنواره فرهنگی ورزشی با حضور 400 ورزشکار معلول در مشهد مقدس خبر داد.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: باتوجه به مسابقات پاراآسیایی جوانان در سال 2013 که در کشور مالزی برگزار خواهد شد بزرگترین جشنواره فرهنگی و ورزشی را با حضور بیش از 400 ورزشکار در مشهد مقدس طی روزهای 24 تا 28 شهریور برگزار خواهیم کرد تا در این رقابت ها نسبت به شناخت استعدادهای جوان و جدید اقدام شود.

وی افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی ثامن الحجج با رویکرد استعدادیابی جوانان و نوجوانان در دو رده سنی زیر 20 سال و زیر 17 سال برگزار می شود تا حین برگزاری و پس از آن نفرات برگزیده برای حضور در اردوهای آمادگی تیم ملی انتخاب شوند و امیدواریم که نسبت به دوره گذشته مسابقات پاراآسیایی که در ژاپن برگزار شد حضور قدرتمندانه تر داشته باشیم.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: در جشنواره ثامن الحجج در دو بخش بانوان و آقایان برگزار که در بخش آقایان رشته های تیر و کمان، شنا، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، تنیس روی میز، وزنه برداری، تنیس با ویلچر، دو و میدانی بدمینتون و در بخش بانوان رشته های نشسته، تنیس روی میز، دو و میدانی، بدمینتون، تنیس با ویلچر، تیر و کمان به رقابت خواهند پرداخت./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.