سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراضات مردم بحرين شبانه ادامه مي يابد

مردم ، احزاب و ائتلاف هاي بحرين اعلام کردند تظاهرات هاي خود را به صورت شبانه ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ در همين حال نظاميان رژيم بحرين راهپيمايي ها در مناطق مختلف اين کشور را که با شعار «اعلام وفاداري به شهداي بحرين و عربستان» برگزار شد سرکوب کردند. نيروهاي امنيتي بحريني همچنين مناطق کرزکان و کران را محاصره و به برخي منازل حمله کردند.

مردم بحرين به تلاش هاي صلح آميز خود براي درخواست آزادي و دموکراسي ادامه مي دهند و شيوه هاي مختلف سرکوب را که مقامات بحريني براي جلوگيري از تظاهرات مخالفان در پيش گرفته اند به چالش کشيدند.

در اين رابطه جمعيت الوفاق بحرين خواستار آزادي بازداشت شدگان در بحرين شد.
اين شبکه گزارش داد: بيش از يک سال و نيم از زماني که مردم بحرين همچنان در ميدان ها حضور دارند و آزادي و دموکراسي و حق تعيين سرنوشت خود را طبق ماده نخست قانون اساسي بحرين طلب مي کنند گذشته است.

راهپيمايي ها و اعتراضات در اکثر شهرها و روستاهاي بحرين از منامه پايتخت اين کشور گرفته تا ستره و الدراز و کرانه و معامير و ديگر مناطق براي درخواست آزادي رهبران زنداني انقلاب بحرين ادامه دارد.

نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه تظاهرات صلح آميز مردم را با استفاده از گلوله هاي جنگي و گازهاي سمي و گلوله هاي ساچمه اي براي متفرق کردن تظاهرکنندگان و بازداشتن آنان از ادامه دادن به خط مشي صلح آميز خود سرکوب مي کنند.

 جمعيت ملي- اسلامي الوفاق بحرين با انتشار بيانيه اي خواستار آزادي زندانيان سياسي به ويژه محمد الزياني شد که بيش از يک هفته است به علت ابراز نظر خود که مخالف با سياست هاي رژيم است در زندان به سر مي برد.

در اين راستا جمعيت الوفاق نگراني خود را از سرنوشت بازداشت شدگان ابراز کرد به ويژه آن که مقامات بحريني از اختيارات خود به شکلي ظالمانه و تبديل کردن زندان به ابزاري براي انتقام جويي از مخالفان خود بهره برداري مي کنند. جنبش الوفاق اعلام کرد اين شيوه ها به هيچ وجه نخواهد توانست خواسته هاي برحق مردم را براي حرکت به سوي دموکراسي سرکوب کند.
برچسب ها: بحرین ، اعتراض ، شبانه ، تظاهرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.