سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/

از کتاب «برگی از خطه کشوین » رونمایی شد

کتاب «برگي از خطه کشوين» نوشته ي،«مسعود آتشگران» با قلمي روان ، نگاهي جامع و رويکردي تاريخي ،بخشي از وقايع تاريخ معاصر، بويژه مبارزات قزوين طي سالهاي منتهي به انقلاب پنجاه و هفت پرداخته است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین نويسنده برگي از خطه کشوين تلاش کرده  تا روايتگر تکاپوي جوانان  قزويني  قشرهاي مختلف مردم  اين سرزمين در به ثمر رسيدن انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني(ره) باشد.

«برگي ازخطه کشوين» به نحوه شکل گيري تشکل جوانان جمعيت حافظ وحدت قزوين»، شخصيت هاي مؤثر و موسس، شيوه مبارزه، گستره فعاليت هاي صورت گرفته توسط جوانان متعهد اين تشکل مي پردازد ،تشکلي که براي حراست از انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن در گوشه اي از کشور و در منطقه قزوين در بهمن سال 57 تشکيل و به مدت سه سال به فعاليت پرداخت. اين اثر در چهار بخش تنظيم شده است:بخش نخست: به نحوه تاسيس و فعاليت ها مي پردازد،

بخش دوم،نقش جمعيت در مقابله با غائله کردستان را بازگو مي نمايد، بخش سوم کتاب به ماموريت هاي مرزباني جمعيت در غرب کشور اختصاص يافته و بخش چهارم آن به نقش جمعيت در پديده جنگهاي نامنظم به فرماندهي شهيد چمران مي پردازد.

مسود آتشگران، نويسنده اثر و کارشناس دفترمطالعات و ادبيات پايداري حوزه هنري قزوين- با روش تحقيق کيفي و حضور در جامعه مورد تحقيق، با بهره گيري از تحقيق ميداني، تشريح مشاهدات و جمع آوري داده ها، اسناد و مدارک برجاي مانده (مستند سازي) و با استفاده از روش مصاحبه گردآوري، اقدام به تنظيم و تأليف اين اثر ارزنده کرده است.

انتشارت سوره مهر کتاب «برگي از خطه کشوين را در در شمارگان 2500 نسخه، در قطع رقعي در 350 صفحه با قيمت،6300 تومان راهي بازار نشر کرده است./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.