سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأميني خبرداد

بررسي ويژه لايحه جمعيت و تنظيم خانواده در كميسيون بهداشت و درمان مجلس

نايب رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس گفت: لايحه جمعيت و تنظيم خانواده در كميسيون بهداشت و درمان مجلس با حضور كارشناسان و صاحبنظران بررسي مي‌شود.


حسن تأميني‌ليچائي نماينده مردم رشت و نايب رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با ابراز مخالفت با طرح كنترل جمعيت اظهار داشت: درشرايطي كه نرخ رشد جمعيت كشور روبه كاهش است نيازي به اجراي برنامه كنترل جمعيت نيست.

وي با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري مبني براينكه نيازي به كنترل جمعيت نيست، تصريح كرد: درصورتي كه كنترل جمعيت ادامه داشته باشد، درآينده اي نه چندان دور بافت جمعيتي كشور به هم خورده و جامعه طراوت خود را از دست خواهد داد.

نايب رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس در ادامه به حذف بودجه سيستم كنترل جمعيت اشاره كرد و گفت: حذف بودجه سيستم كنترل جمعيت به معناي حذف كامل بودجه در اين حوزه نيست بلكه به اين معناست كه اين بودجه، صرف تنظيم جمعيت و هدايت خانواده شود نه اين كه صرفا براي برنامه‌هاي كنترل جمعيت هزينه شود.

نماينده مردم رشت در خانه ملت تأكيد كرد: حسب اهميت موضوع، لايحه جمعيت و تنظيم خانواده در كميسيون بهداشت و درمان مجلس درحال رسيدگي بوده و با حضور كارشناسان و صاحب نظران اين حوزه، رهنمودهاي مقام معظم رهبري نيز در اصلاح و تدوين آن مدنظر قرار خواهد گرفت.

نايب رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان كرد: بيشتر مسئولين حوزه بهداشت و درمان كشور اعم از وزرا، نمايندگان و...همواره با سياست كنترل جمعيت مخالف بوده و به نوعي در صدد ايجاد راهكاري مناسب براي تغيير اين سياست بوده اند.
 
انتهاي پيام/پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.