سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

‌بازيکنان صباي قم با هم همدلي دارند

بازيکن تيم فوتبال صباي قم گفت: مزيت تيم فوتبال صباي قم يکدلي و اتحاد بازيکنانش و جواني کادر فني اين تيم است.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، ميلاد نوري با اشاره به بازي تيمش در برابر تيم ذوب ‌آهن اظهار کرد: تيم فوتبال ذوب‌آهن از تيم‌هاي بسيار خوب ليگ محسوب مي‌شود و با سرمربيگري کربکندي که از فني‌ترين و باسابقه‌ترين مربيان محسوب مي‌شود به طور حتم از جمله تيم‌هاي خوب ليگ محسوب مي‌شود.
وي تاکيد کرد: در چند بازي گذشته که به اصفهان سفر کرده بوديم نتوانسته بوديم بازي‌ خوبي برابر تيم ذوب‌آهن به نمايش بگذاريم و بازي‌هاي خود را به اين تيم واگذار کرده بوديم اما توانستيم در بازي هفته دوم ليگ پيروز از ميدان خارج شويم.
بازيکن تيم فوتبال صباي قم تصريح کرد: مزيت تيم ما نسبت به تيم‌هاي ديگر اين است که تمرينات خود را زودتر از ساير رقبا آغاز کرده‌ايم و همچنين اتحاد و يکدلي و سرمربي جواني که در اختيار داريم موجب شده بتوانيم در حال حاضر آماده‌تر از ساير رقبا باشيم.
وي ادامه داد: سال گذشته توانسته بوديم چهارم شويم و به طور حتم هدفمان اين است که در فصل جاري بتوانيم رتبه بهتري کسب کنيم.
نوري در ادامه به بازي هفته آينده تيمش در برابر ملوان اشاره کرد و افزود: ملوان از جمله تيم‌هاي خوب و با انگيزه ليگ محسوب مي‌شود که بازي کردن در برابر اين تيم بسيار سخت است اما با توجه به اينکه در خانه خودمان بازي داريم به طور حتم قصد داريم با پيروزي از ميدان خارج شويم./س
برچسب ها: قم ، دیدارصبا ، همدلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.