سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

راه‌اندازی نخستین دانشگاه هیئت امنایی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آمل گفت: طرحی با استفاده از آخرین شیوه‌های مدیریتی دانشگاه‌های روز دنیا تدوین شده که با تصویب آن دانشگاه آزاد نخستین دانشگاهی است که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود.

لاریجانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود: برخوردار شدن از اعتبار علمی در بخش‌های ملی و بین‌المللی و تبدیل شدن به مرجع علمی از مهمترین اهداف این دانشگاه است..

وی با بیان اینکه طرح مدیریتی این واحد دانشگاهی با استفاده از آخرین شیوه‌های مدیریتی دانشگاه‌های روز دنیا تدوین شده است، تصریح کرد: این طرح به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است و این طرح سیاست‌های کلان دانشگاه با جابجایی مدیران دچار تغییر نشده و نظارت بر روند فعالیت‌های آن مستمر می‌شود، افزود: شیوه‌های اجرایی این مدیریت نیز حائز اهمیت است.

لاریجانی با اشاره به اینکه رشته‌های تحصیلات تکمیلی شریان حیاتی هر واحد دانشگاهی است، افزود: دو دیدگاه در زمینه تحصیلات دانشگاهی وجود دارد یکی اینکه رشته‌هایی که دایر می‌کنیم باید تابع بازار باشد و دیدگاه دیگر که موجه‌تر است این است که باید رصد کنیم رشته‌هایی که پیشرفت علمی بیشتری برای کشور به ارمغان می‌آورند را توسعه دهیم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.