سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

محکومیت سكوت مجامع بين‌المللي در قبال كشتار مسلمانان بي‌گناه ميانمار

نماينده ولي فقيه در استان و مدير حوزه علميه همدان در بيانيه اي مشترك سكوت مجامع بين‌المللي در قبال كشتار مسلمانان بي‌گناه ميانماررامحکوم و از مردم براي راهپيمايي در حمايت از مسلمانان ميانماردعوت کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ آيت‌اله محمدي نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه همدان و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري و آيت‌ا... سيد مصطفي موسوي اصفهاني مدير حوزه علميه همدان با صدور بيانيه‌اي مشترك سكوت مجامع بين‌المللي در قبال كشتار مسلمانان بي‌گناه ميانمار را محكوم كردند. دربخشی از این بیانیه  آمده است:
در عرصه‌اي از زمان قرار گرفته‌ايم كه دشمنان قسم خورده اسلام تمام توان خود را به كار گرفته‌اند تا در يك نسل كشي آشكار و نقشه راه ناجوانمردانه انتقام شكست‌هاي پي در پي خودشان در عرصه‌هاي مختلف بين‌المللي را گرفته و ضمن رسيدن به مقاصد شوم خودشان در سركوب مسلمانان مخصوصاً آزادي‌خواهان بحرين و مظلومين سرزمين حجاز و القا عدم توانايي هرگونه استقلال و مديريت به بي‌پناهان عراق و ايجاد تفرقه و فتنه در بين مردم مورد ستم قرار گرفته سوريه و به حكومت رساندن دست نشانده‌اي حلقه به گوش از ايادي كثيف استكبار در آن منطقه افكار عمومي را از مشكلات متعدد داخلي غرب و نظام سرمايه‌داري منحرف كنند.
اين بيانيه مي‌افزايد: اين بار در ميانمار دست‌هاي خونين استكبار جهاني از آستين دولت نظامي و بودائيان افراطي ميانمار خارج شده كه با بهانه‌هاي واهي همچون درگيري فرقه‌اي يا اينكه اينها ميانماري نيستند بي‌رحمانه روستاها را به آتش مي‌كشند و مسلمانان بي‌دفاع را زنده در آتش مي‌سوزانند و به ناموس آن‌ها تعرض مي‌كنند و در بحرين و عراق و سوريه و حجاز مظلوم، مزدوران كثيف سلفي با حمايت مستقيم آل سعود خبيث از هرگونه جرم و جنايت دريغ نكرده و تمام توان خويش را براي رسيدن به اهداف استكبار جهاني به كار گرفته‌اند.
اتفاقات وحشتناك اخير كه با همراهي مدعيان دروغين حقوق بشر صدچندان نمود زشت و پليدي پيدا كرده است ما را بر آن داشت كه با تبعيت از رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت‌ا.‌.‌. العظمي خامنه‌اي، مراجع بزرگوار تقليد، جامعه محترم مدرسين، اعتراض خود را اعلام داشته و با قلبي شكسته و داغدار از اين فاجعه‌هاي انساني انزجار خويش را از هرگونه حركت غيرانساني و تروريستي در عالم اعم از جنايت ميانمار و سركوب شيعيان در بحرين و عربستان و كشتار مسلمانان عراق و فتنه‌گري در سوريه اعلام داشته و به وظيفه ديني سياسي خويش عمل كنيم.
در این بیانیه  از امت حزب‌ا.‌.‌. دارالمؤمنين همدان برای حضور در راهپيمايي اعتراض‌آميز پس از نماز جمعه اين هفته همدان دعوت شد./س
برچسب ها: محکومیت ، کشتار ، مسلمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.