سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

صدور روزانه 120 پروانه تردد ترانزیتی در باشماق مریوان

تعداد 120 برگ پروانه تردد برای ناوگان ترانزیتی توسط پایانه مرزی باشماق صادر می‌شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، خواجه ای گفت: سازمان حمل و نقل و پایانه یکی از سازمان‌های تاثیرگذار در توسعه ترانزیت و صادرات کالا در مرزهای رسمی کشور و استان‌هاست.
وی گفت: صدور تعداد پروانه تردد وسایل نقلیه ایرانی حامل کالای ایرانی در مرز رسمی و بین‌المللی باشماق مریوان که امسال بیش از شش سال از فعالیت آن می‌گذرد، رونق پایدار این مرز در ترانزیت و صادرات کالا به مرزهای استان‌های همجوار آذربایجان غربی و کرمانشاه است.
وی افزود: تنها مشکل زیرساختی و تاثیرگذار در توسعه صادرات و ترانزیت این مرز رسمی در استان را نبود جاده دسترسی مناسب می‌داند در حالی که این تنها یکی از مشکلات مرز رسمی باشماق به شمار می‌رود.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان گفت: یکی از وظایف و رسالت اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان صدور پروانه تردد وسایل نقلیه ایرانی حامل کالای ترانزیت است که روزانه تعداد 120 برگ پروانه تردد برای ناوگان ترانزیتی توسط پایانه مرزی باشماق صادر می‌شود.
وی گفت: پایانه مرزی باشماق یکی از فعال ترین مرزهای کشور بوده  و در صورت بسترسازی و اصلاح مسیر مریوان سنندج مبادلات مرزی باشماق رونق بیشتری گرفته است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان گفت: فعالیت رسمی  مرز باشماق  از سال 1385  شروع شده و بیشترین حجم  مبادلات مرزی شامل مواد نفتی، مصالح ساختمانی، میوه و تره‌بار و خشکبار است. /س
برچسب ها: صادردات ، ترانزیت ، پروانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.