سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

برگزاری جشنواره سراسری «آش‌ محلی» در زنجان

جشنواره سراسری آش‌های محلی در هشتم شهریورماه امسال در استان زنجان برگزار می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان در گفت‌وگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور اجرای هفتمین دوره از جشنواره سراسری آش‌های محلی در استان زنجان صورت گرفته است.

اجلی با اشاره به اینکه هفتمین جشنواره سراسری آش‌های محلی استان زنجان از هشتم تا یازدهم شهریورماه به مدت چهار روز برگزار می‌شود،افزود: این جشنواره در منطقه تفریحی و گردشگری گاوازنگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از استان‌های مختلف برای حضور در بخش پخت آش‌های محلی جشنواره سراسری آش‌ استان زنجان دعوت می‌شود، تصریح کرد: در بخش رقابتی مسابقه نیز برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های جانبی از جمله برنامه‌های فرهنگی در کنار جشنواره آش محلی در استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: موسیقی محلی برخی از استان‌ها در این جشنواره به عنوان بخش جانبی و به منظور ایجاد سرگرمی برای مردم پخش می‌شود.

اجلی به معرفی صنایع‌دستی استان زنجان در هفتمین جشنواره سراسری آش محلی استان اشاره وخاطر نشان کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته تعدادی از صنایع‌دستی منتخب سایر استان‌ها نیز در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود./س

برچسب ها: آش ، محلی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.