سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سركوب تظاهركنندگاه بحريني با سلاح هاي پيشرفته ضد شورش

مزدوران رژيم آل خليفه براي سرکوب اعتراضات مردمي در بحرين از سلاح هاي پيشرفته ضد شورش استفاده مي کنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه الجزيره ؛ مزدوران رژيم آل خليفه در بحرين به شرکت کنندگان در تظاهرات " اعلام وفاداري به رهبران مخالفان " حمله ور شدند.

براساس اين گزارش ، جنبش جوانان الدراز با پخش تصاويري اعلام کرد آزادگان ساکن منطقه الدراز بحرين در پاسخ به درخواست ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوريه، در تظاهرات شب گذشته براي اعلام وفاداري به رهبران مخالفان شرکت کردند.
مزدوران رژيم آل خليفه پس از آن که با شليک گسترده گاز اشک آور نتوانستند تظاهرکنندگان را متفرق کنند از پشت سر با استفاده از گلوله هاي ساچمه اي به تظاهرکنندگان حمله کردند ولي اين اقدام نيز نتوانست مانع ادامه يافتن تظاهرات جوانان بحريني شود.

جوانان بحريني ضمن ادامه حضور در خيابانها با مزدوران درگير شدند و شماري از آنان را زخمي کردند.
مزدوران آل خليفه در اقدامي که نشان دهنده وحشيگري آنان و بي رحمي آنان در برخورد با شهروندان است، رهگذران عادي را مورد ضرب و جرح قرار دادند و به بازرسي خودروهاي شهروندان هنگام عبور از خيابان ها پرداختند. به گزارش مونيتورينگ اخبار خارجي واحد مرکزي خبر، مزدوران آل خليفه براي سرکوب اعتراضات شب گذشته در منطقه ستره از تفنگ هاي «يو-2ام کا-1» استفاده کردند. اين سلاح ضد شورش مي تواند ظرف سه ثانيه شش نارنجک حاوي گاز اشک آور را به سوي تظاهرکنندگان شليک کند و به اين ترتيب بر ميزان آسيب ها در بين تظاهرکنندگان بيفزايد.

جنبش جوانان الدير با انتشار تصاويري اعلام کرد مزدوارن آل خليفه به شرکت کنندگان در تظاهرات روز چهارشنبه 25 ژوئيه در شهرک الدير حمله ور شدند. اين تظاهرات به مناسبت روز شهيد برگزار شد.
شرکت کنندگان در اين تظاهرات شعارهايي در حمايت از انقلابيوني که در زندانهاي رژيم آل خليفه به سر مي برند و همچنين در حمايت از رهبران مخالفان سردادند . "سرنگون باد حمد " (حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين) از ديگر شعارهاي شرکت کنندگان در اين تظاهرات بود.

برچسب ها: بحرین ، تظاهرات ، سرکوب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.