سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/با حضور شرکت‌کنندگانی از 15کشور دنیا؛

سومین دوره تربیت مبلغ قرآن محور در مشهد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی‌تربیتی مجتمع آموزش عالی جامعه‌المصطفی العالمیه گفت: سومین دوره تربیت مبلغ قرآن‌محور با حضور شرکت‌کنندگانی از 15ملیت و چهار قاره جهان در مشهد برگزار می‌شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین عصارزاده صبح روز گذشته در افتتاحیه سومین دوره تربیت مبلغ قرآن‌محور در مشهد، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ضیافتی الهی است تا انسان از ظلمت‌های جهان منقلب شود و به نور مطلق که عالم از او پیروی می‌کند، برسد. وی تصریح کرد: نخستین دوره تربیت مبلغ قرآن‌محور با حضور 70 طلبه مرکز جامعه‌المصطفی از ملیت‌های مختلف در سال 89 برگزار شد و دومین دوره با حضور 70 طلبه در ماه مبارک رمضان سال گذشته برپا شد.

عصارزاده ادامه داد: در ترکیه و عراق دو دوره شبیه این دوره‌ها با حضور 80 طلبه و یک دوره نیز در اصفهان با حضور 60 طلبه برگزار شد.

معاون فرهنگی‌تربیتی مجتمع آموزش عالی جامعه‌المصطفی العالمیه اظهار کرد: این دوره به مدت 12روز و با حضور 260طلبه خواهر و برادر از شهرهای قم، اصفهان و مشهد برگزار می‌شود.

وی یکی از ویژگی‌های مثبت برگزاری این دوره را حضور پررنگ خواهران در مقایسه با دوره‌های گذشته دانست و گفت: سومین دوره تربیت مبلغ قرآن‌محور از سوی معاونت فرهنگی‌تربیتی و مجتمع آموزش عالی جامعه‌المصطفی العالمیه برگزار می‌شود.

عصارزاده خاطرنشان کرد: در پایان این دوره، برای شرکت‌کنندگانی که به صورت کامل و مرتب در کارگاه‌ها حضور داشته‌اند، گواهی پایان دوره صادر می‌شود و به نفرات برتر نیز جوائزی تعلق می‌گیرد./س

 

برچسب ها: مبلغ ، قرآن ، محور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.