سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

کمبود لوله، علت تأخير در اجراي مرحله دوم گاز رساني به کوهسرخ

عمليات مرحله دوم گازرساني به کوهسرخ که بايد فروردين سال جاري به پايان ميرسيد، به علت تأمين نشدن لوله تا کنون به تأخير افتاده است.


نماينده دفتر شرکت گاز کوهسرخ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، با بیان اين خبر گفت: از زمان تهيه لوله در تاريخ شهريور و مهرماه سال گذشته، ۱۲ کيلومتر لولهگذاري انجام شده است.
نجفيان افزود: به دليل بدقولي شرکت لولهسازي، بعد از انجام ۱۲ کيلومتر، اجراي طرح دوباره متوقف شد.

وي ادامه داد: عمل نکردن شرکت لولهسازي به تعهدات خود در حالي است که از طرف پيمانکار فاز ۲، مبلغ ۷۰۰ ميليون تومان به عنوان پيش پرداخت به کارخانه لوله سازي پرداخت شده است.

نجفیان تصریح کرد: شرکت لوله سازي تا کنون بارها قولهايي مبني بر در اختيار گذاشتن لوله داده است که اميدواريم بر اساس آخرين قول آنها، به زودي لولهها در اختيار ما قرار گيرد.

وي اعتبار فاز دوم گازرساني به کوهسرخ را ۴۵ ميليارد و ۶۷۳ ميليون و ۵۷۸ هزار ريال اعلام کرد و گفت: اميدوارم تأکيدات وزير نفت مبني بر تهيه لوله گازرساني به کوهسرخ، موجب تسريع اجراي اين طرح شود. وي گفت: شرکت لوله سازي از طرف وزير نفت تحت فشار قرار گرفته است. نجفيان تاکید کرد: اگر تمام مصالح ما که مهمترين آن لوله است، فراهم شود، اجراي اين مرحله تا ۶ يا ۸ ماه آينده به پايان ميرسد/س. 


برچسب ها: عملیات ، مرحله ، دوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.