سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

شهرداري مشهد در تحقق شهر الكترونيك موفق است

عضو شورای اسلامي شهر مشهد با اشاره به اقدمات شهرداري براي اجراي طرح شهر الكترونيك گفت: در مجموع شهرداري مشهد در تحقق شهر الكترونيك موفق عمل كرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی السیت 91، حجت الاسلام محمد رضا مهرورز با بيان اينكه  تحقق شهر الكترونيك باعث افزايش سرعت رسيدگي به درخواست هاي شهروندان توسط نهادهاي مختلف مي شود، بيان داشت: كاهش هزينه‌هاي جانبي زمان، رفت‌ وآمد و مصرف كاغذ و ارتقاي كيفيت خدمات را از جمله دلايل سود و منفعت بالاي اجراي طرح شهر الكترونيك است.

 وي كاهش هزینه های جانبی، صرفه جویی در وقت مردم و مصرف كاغذ و ارتقای كیفیت خدمات را از مزیت های بارز اجرای شهر الكترونيك دانست و خاطرنشان كرد: شهر الكترونیك با اطلاع رسانی و خدمات رسانی به موقع، دقیق و كارا در طول شبانه روز یك گام اساسی در راستاي افزايش سطح كيفي خدمات شهرداري محسوب می‌شود.

وي با بيان اينكه پيچيدگي بروکراسی اداری يكي از موادري است كه شهروندان همواره از آن گلايه مي كنند، تصريح كرد: کاهش بروکراسی اداری در گرو توسعه خدمات الکترونیکی است از اين رو شوراي شهر مشهد توسعه خدمات شهرداري به صورت الكترونيكي را گامي در راستاي كاهش بروکراسی اداری تلقي كرده و از آن حمايت مي كند.

حجت الاسلام محمد رضا مهرورز اظهارداشت:در شهر الکترونیکی شاهد ارائه و دریافت خدمات به صورت الکترونیکی و از راه دور هستیم که در این فضا مشکل ترافيكي كه روزانه گریبانگیر شهرهای بزرگ كشور است از طریق  خدمات الكترونيكي برطرف خواهد شد.

 عضو شوراي اسلامي شهر مشهد با بيان اينكه هنوز برخي از شهروندان ار خدماتي كه شهرداري به صورت الكترونيك مي دهد،اطلاعي ندارند،گفت: بايد از طريق رسانه هاي عمومي خدمات شهر الكترونيك براي شهروندان تشريح شود تا از اين طريق شهروندان  از انواع خدماتي كه به صورت الكترونيك مي توانند بهره مند شوند آگاه گردند.

وی بر لزوم فرهنگ سازی شهروندان در استفاده مطلوب از خدمات الکترونیک برای رفع نیازمندی های روزانه مورد تاکید قرار داد و افزود: یکی از نیازهای اصلی تحقق شهر الکترونیک فرهنگ سازی براي استفاده خدمات الکترونیک است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد./س 


 

 

برچسب ها: عضو ، شورای ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.