سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح اهدای زندگی در شمالغرب تهران

همزمان با ماه مبارک رمضان و با مشارکت سازمان انتقال خون، طرح اهدای زندگی با هدف ترویج فرهنگ اهدای خون در شمالغرب تهران ایجاد می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران"تهران سما" به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، اسد فاضل شهرداراین منطقه در این باره گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و کاهش ذخائر خونی در این ایام و همچنین نیاز ویژه مراکز درمانی و بیماران به فرآورده های خونی، شهرداری منطقه دو تهران اقدام به بر پایی واحد سیار اهدای خون کرده است تا شهروندان بتوانند با آرامش خاطر بیشتری در این امر خدا پسندانه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اهدای خون به عنوان اقدامی انسانی علاوه بر تاثیرات مثبت جسمانی به تقویت روحیه معنوی و خلوص در فرد کمک می کند اظهارداشت: واحد سیار انتقال خون شهرداری منطقه 2 در خیابان ازادی و پایگاه بسیج مقداد به مدت 30 شب برپاست.

شهردار منطقه دو تهران با اشاره به استقبال خوب شهروندان از پایگاه سیار انتقال خون در سال گذشته تاکید کرد: بیش از 30 هزار واحد خون در ماه مبارک رمضان سال گذشته در منطقه اهدا شد و امیدواریم در سال جاری نیز شاهد نوعدوستی شهروندان با اهدای خون به خصوص در نیمه اول ماه مبارک رمضان باشیم.
برچسب ها: اهدای ، زندگی ، شمالغرب ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.