سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسعود اسماعيل‌پور:

به كسب مدال المپيك اميدوارم اما قول نمي‌دهم

ملي پوش وزن 60 كيلوگرم تيم كشتي آزاد گفت: من همواره در تمامي ميادين با انگيزه و اميد روي تشك حاضر شده‌ام ولي هيچگاه رقابتي را از قبل پيش‌بيني نكرده‌ام.


مسعود  اسماعيل‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: براي رسيدن به دو بنده تيم ملي با همه وجود تلاش كردم و خوشبختانه توانستم با جلب رضايت كادر فني به اين مهم برسم.

وي ادامه داد: از سال گذشته در اردوهاي تيم ملي حضور داشتم و پس از آنكه از سوي كادر فني اسامي كشتي گيران اعزامي به المپيك اعلام شد و من نام خود را در ميان اين نفرات ديدم ضمن آنكه خيلي خوشحال شدم همانجا تصميم گرفتم جواب اعتماد كادر فني را با كشتي‌هاي خوبم در المپيك پاسخ دهم.

دارنده نشان طلاي آسيا در مورد اين كه با وجود كشتي‌گيران خوبي كه در وزن 60 كيلوگرم وجود دارد چقدر به كسب مدال المپيك اميدوار است گفت:‌همانطور كه گفتم با تمام انرژي و توان روي تشك حاضر مي‌شوم و از هرگونه كم‌كاري پرهيز خواهم كرد اما اين كه بخواهم قول مدال بدهم آن هم در رشته‌اي چون كشتي واقعا هرگز اين كار را انجام نداده و نخواهم داد.

وي با اشاره به مسابقات جام جايزه بزرگ مادريد خارنشان كرد: مسابقات بين‌المللي اسپانيا به عنوان آخرين تورنمنت ملي پوشان در نظر گرفته شده بود كه به دور از هرگونه نتيجه‌اي كمك زيادي در جهت برطرف نمودن برخي نقاط ضعفم داشت و خوشبختانه با كسب مدال طلاي در اين رقابت‌ها در آستانه المپيك شارژ روحي شدم.

اسماعيل پور در پاسخ به اين سوال كه چگونه مي‌تواند يك بيوگرافي كوتاه از خود بدهد گفت:‌خوب من مسعود اسماعيل‌پور هستم حدود 24 سال سن دارم و در شهرستان جويبار استان مازندران متولد شدم. كشتي را زير نظر پدرم حاج محمود اسماعيل‌پور كه در تيم ملي نيز مربي من است شروع كردم. با طلاي جوانان جهان در سال 2009 مورد توجه مربيان تيم ملي قرار گرفتم. طلا و نقره رقابت هاي بزرگسالان قهرماني آسيا را نيز در كارنامه دارم. هم‌اكنون تمريناتم را در آخرين اردوي تيم ملي جهت حضور در المپيك 2012 دنبال مي‌كنم كه طبق برنامه روز شنبه 21 مرداد ماه در اين مسابقات به ميدان خواهم رفت./


 

برچسب ها: اسماعیل ، پور ، طلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.