سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین/ رئیس سازمان بسیج دانشجویی؛

دانشگاه ها پاسخگوی نیاز تئوریک نظام اسلامی نیستند

دانشگاه های کشور نتوانسته اند نیاز تئوریک نظام اسلامی را پاسخ دهند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوين حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج دانشجویی   در نشست افسران و فرماندهان جنگ نرم با بیان این مطلب اظهار داشت: دست یابی نظام اسلامی به شعار جامعه علوی ؛ عدالت علوی با دانشگاهی که هنوز اقتصاد لیبرالیستی و افکار اومانیستی در آن تدریس می شود و ایجاد نظام تئوریک اسلامی در آن کمترین جای ممکن ندارد محقق نخواهد شد .

حسین قدیانی شتاب در حرکت بسیج دانشجویی را خواستار شد و افزود : امروزدانشگاه ها باید برای حرکت رو به جلوی کشور، شتاب بیشتری به به خود بدهند و بسیج دانشجویی در این بین می تواند نقش ویژه ای ایفا کند .

وی درک شرایط فعلی کشور و رسیدن به یک جانمایی برای یافتن نقطه آغاز حرکت را از ضروریات امروز جامعه دانست و تصریح کرد : عدم شناخت و ناتوانی در تجزیه و تحلیل انقلاب اسلامی موجب ناتوانی غرب در مبارزه با ایران اسلامی است و دلیل آن نیز چیزی جز تفاوت بین اندیشه و مبانی اسلامی و غربی نیست .

رئیس سازمان بسیج سازندگی از انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده نو و ابتکاری در جهان یاد کرد و گفت :

وجود دولت ، مردم و سرزمین شرط تشکیل کشور است اما هر کشوری برای داشتن یک کشور متمدن علاوه بر این سه شرط نیازمند یک فرهنگ تخصصی است و امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور متمدن باید بدنبال احیای تمدن اسلامی خود باشد .

قدیانی استراتژی بسیج دانشجویی را بصیرت افزایی دانست و تصریح کرد : رویکرد امروز بسیج دانشجویی پرهیز از نگاه عمومی به قضایا و پرداختن تخصصی به مباحث چالشی امروز نظام است .

وی ارائه راهکار در مسائلی که برای نظام به عنوان یک دغدغه و چالش تبدیل شده است را از وظایف دیگر سازمان بسیج دانشجویی برشمرد و خاطر نشان کرد : اساتید و مدیران دانشگاه ها می توانند به عنوان فرماندهان جنگ نرم نقش مهمی در این بین ایفا کنند./س
برچسب ها: دانشگاه ، نظام ، قدیانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.