سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملک عليپور خبر داد

اجراي طرح طليعه حکمت و وديعه الهي در دانشگاه ها

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گیلان از آغاز طرح طلیعه حکمت و وديعه الهي همزمان با طرح ضيافت انديشه خبرداد و افزود: دانشجویان در يک دوره 15 روزه با اندیشه های شهید مطهری و اندیشه های سیاسی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی آشنا مي‌شوند.

به گزاش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران غلامرضا ملک علیپور، مسئول بسیج دانشجویی گیلان در حاشیه بازدید از طرح ضیافت اندیشه دانشگاه گیلان گفت: یکی از فرصت های مهم اسلامی شدن دانشگاه ها، تقویت مبانی معرفتی و معنوی در دانشجویان است.

وی با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه فرصتی برای تقویت مبانی فکری دانشجویان است، تصریح کرد: برگزاری این طرح ها در روند تعالی دانشجوی جامعه اسلامی بسیار تاثیرگزار است.

ملک علیپور در ادامه به طرح ولایت بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: این طرح با تجربه 16 ساله یکی از برنامه های مهم و ارزشمند بسیج دانشجویی است که همه ساله در تابستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طرح ولایت در سه بخش استانی، مقدماتی کشوری و تکمیلی کشوری برگزار می شود، اظهار کرد: طرح ولایت استانی در گیلان با حضور  400 نفر در سال جاری برگزار می شود.

ملک علیپور با بیان اینکه حضور در طرح ولایت مقدماتی و تکمیلی با سهمیه هر استان مشخص می شود، بیان کرد: گیلان در سال جاری 120 سهمیه مرحه مقدماتی و 25 سهمیه مرحله تکمیلی کشوری طرح ولایت را دارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گیلان به شباهت دروس ارائه شده در طرح ضیافت اندیشه  نسبت به طرح ولایت اشاره کرد و گفت: این تشابهات نشان دهنده مسیر درست برنامه های دانشجویی برای تقویت بنیان تفکری دانشجو است.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری طرح ولایت دانشجویی، تشکیل حلقه های تربیتی صالحین و تربیت سرمربی طرح ها در دانشگاه ها است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی گیلان همچنین به برگزاری دو طرح طلیعه حکمت و ودیعه الهی اشاره کرد و گفت: طرح طلیعه حکمت در واقع آشنایی 15 روزه دانشجویان با اندیشه های شهید مطهری است و طرح ودیعه الهی آشنایی با اندیشه های سیاسی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهاي پيام/ س3
برچسب ها: دانشگاه ، تحکیم ، وحدت ، علیپور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.