سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراض مقام بلندپايه قطري به مواضع ضدسوري آل ثاني

روزنامه نيوز پرس ونزوئلا، از پناهندگي يك مقام بلندپايه قطري به ونزوئلا به دليل اعتراض به سياستهاي ضد سوري خاندان حاكم اين كشور پرده برداشت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، اين روزنامه با گفتگو با اين مقام قطري به دلايل فرار اين شخص به ونزوئلا پرداخت و به خواسته وي نامش را در روزنامه فاش نكرد.
 
مقام قطري در اين گفتگو يكي از علل فرار به ونزوئلا و درخواست پناهندگي از اين كشور را، سياستهاي خاندان حاكمه در قبال بحران سوريه اعلام كرد و گفت: قطر به عنوان حامي تروريست ها به اشكال مختلف همچون تامين سلاح و تجهيز شورشيان سوري مي پردازد و سياست رسانه اي خود را بنابر ايجاد هرج و مرج در سوريه بنا نهاده است.
 
وي در ادامه افزود: سران قطري و بويژه پادشاه اين كشور حمد بن خليفه آل ثاني به خوبي مي دانند كه حكومت سوريه به رهبري بشار اسد سقوط نخواهد كرد، اما به دليل همكاري نزديك قطر با رژيم صهيونيستي و درخواست مقامات اين رژيم براي ايجاد اختلاف و تنش در كشورهاي حامي فلسطين، قطر و عربستان از اقدامات ضد سوري خود دست بر نمي دارند.
 
گفتني است؛ طي روزهاي اخير، ميزان اعتراضات در قطر رو به افزايش يافته، تا جايي كه مخالفان پادشاه اين كشور در آستانه برگزاري تظاهراتي گسترده بر ضد حكومت پادشاهي قطر هستند و به مقامات اين كشور هشدار داده اند، در صورتيكه در سياستهاي داخلي تغييري ايجاد نكنند و در سياست خارجي خود همچنان به حمايت از تروريست ها بپردازند، به تظاهرات خود ادامه خواهند داد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.