سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماني فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ایران پیروز جنگ رسانه‌ای رژیم صهیونیستی

يك كارشناس سياست خارجي گفت: جمهوری اسلامی ایران پیروز جنگ رسانه ای رژیم صهیونیستی بوده و کشورمان باید از دیپلماسی فعال در این عرصه برای حقانیت ایران استفاده کند.

محمد رضا ماني‌فر در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه در چند ماه اخير رژیم صهیونیستی تبليغات‌ گسترده ای بر عليه جمهوري‌اسلامي‌ايران به راه انداخته، گفت: تقابل منافع ايران و رژيم صهيونيستي در منطقه ، اين رژيم‌جعلی را وادار به واكنش در مقابل جمهوري اسلامي ايران كرده است.

وي در ادامه افزود: رژيم صهيونيستي توسط رسانه‌هاي همسو با غرب جوسازي‌های گسترده‌ای نسبت به مسائل حقوق‌بشر و هسته‌اي علیه کشورمان به راه انداخته و اين رژيم در تلاش است تا با تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران شرايط داخلي خود را از ديد رسانه‌هاي جهاني دور نگه دارد.

اين كارشناس سياست‌خارجي در خصوص وضعيت نابسامان داخلي رژيم صهيونيستي تصريح كرد: رژيم صهيونيستي مانند هم‌پيمانان خود در غرب دچار بحران اقتصادي شده و آنچه امروزه شاهد خودسوزي در سرزمين‌هاي اشغالي هستيم ناشي از نارضایتی به وضع اقتصادي اين رژيم است.

ماني‌فر در پايان با اشاره به راهكار جمهوري‌اسلامي‌ايران در قبال چنين جو رسانه‌اي خاطرنشان كرد: جمهوري‌اسلامي‌ايران بايد از ديپلماسي رسانه‌اي و ظرفيت‌هاي بهينه آن به درستي استفاده كند و حقانيت کشورمان را با بياني درست در عرصه جهاني به نمايش درآورد.

 انتهاي پيام/ب2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.