سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تل آويو در صدد تغيير ترکيب جمعيتي قدس است

الدستور نوشت رژیم صهیونیستی قصد دارد ترکیب جمعیتی قدس را تغییر دهد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، این روزنامه اردنی در پایگاه اینترنتی امروز خود در سرمقاله ای با عنوان تغییر جمعیتی در قدس نوشت ،تصمیم شهرداری رژیم اسرائیل به جدا کردن سه مجتمعی که بیش از 90 هزار فلسطینی در آن زندگی می کنند از شهرداری قدس، در چارچوب خط مشی تغییر جمعیتی صورت می گیرد که مقامات این رژیم اشغالگر به اجرای آن برای یهودی سازی این شهر مقدس علاقه مندند. در طول تاریخ این نخستین بار است که شمار یهودیان ساکن قدس شرقی از عرب ها بیشتر می شود و این امر نشانه آن است که دشمن توانسته است در موازنه ها و جمعیت تغییر ایجاد کند.
این تصمیم نژادپرستانه همزمان با تعدادی از تدابیر رژیم صهیونیستی از جمله افزایش روند شهرک سازی به ویژه در قدس و اعلام این که مسجد الاقصی بخشی از خاک اسرائیل است، گرفته شده است.
بررسی حوادث رخ داده در خاک اشغالی فلسطین بر این تاکید دارد که دشمن از تحولات و تغییرات کشورهای عربی برای اجرای طرح های جنایتکارانه اش بهره برداری کرده است.
خلاصه این که تصمیم شهرداری رژیم اشغالگر اسرائیل به جدا کردن جوامع عرب از شهرداری قدس همسو با خط مشی فعلی دشمن برای تغییر جمعیتی در قدس است.

برچسب ها: تل آویو ، قدس ، صهیونیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.