سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت های کار آفرینی در 56 کشور

مدیر پژوهش موسسه و تامین اجتماعی گفت: در سال 2011 به منظور ارزیابی فعالیت های کار آفرینی کشور های عضو حدود 140 هزار نفر در 56 کشور مصاحبه شده اند.

ابراهیم صادقی فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در طرح ارزیابی فعالیت های کار آفرینی کشورهای عضو سازمان دیده بان جهانی کار آفرینی همه کشورهای عضو با فرایند و روش تحقیق یکسان به جمع آوری داده ها می پردازند و داده به دو طریق نظر سنجی مبتنی بر مصاحبه از جمعیت  بزرگسال و نظر سنجی مبتنی بر مصاحبه با خبرگان کارآفرینان  جمع آوری می شود.
وی افزود: فرایند تحقیق در ایران با روش ذکر شده و پرسشنامه واحدی که در همه کشورها مورد استفاده قرار می گیرد انجام شده است.
مدیر پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: در سال 2011 برای ارزیابی فعالیت های کار آفرینی کشورهای عضو حدود 140 هزار نفر در 56 کشور مصاحبه شده اند.
*توسعه آموزش کارآفرینی در کشور
 در ادامه توماس شات رئیس سازمان دیده بان جهانی کارآفرینی با اشاره به گسترش مباحث آموزش کارآفرینی در کشور و احتمال راه اندازی دوره تحصیلات تکمیلی این رشته در دانشگاههای اصفهان و فردوسی  مشهد گفت: آموزش های رسمی کار آفرینی در ایران از رشد مطلوبی برخوردار است اما این آموزش ها تاثیر چندانی در رشد نوآوری و کارآفرینی و شروع کسب و کارهای جدید ندارد.
شات تاکید کرد: هدف اصلی GEM (سازمان دیده بان جهانی کار آفرینی) تبادل همکاری برای کشورها به منظور ارتقای کار آفرینی در کشورهای عضو است و امیدواریم با ارتقای کارآفرینی در کشورهای عضو و ارتباط با سیستم اداری جهت تاثیر گزاری در سیاست گذاری کشور ها بتوانیم به این هدف مهم دست پیدا کنیم./ل
برچسب ها: فرایند ، داده ، کار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.