سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصاوير ساختگي ازمناطق حساس سوريه به سفارش غربيها آماده شد

تصاوير ساختگي از فرودگاه بين المللي و مسجد جامع اموي دمشق، مسجد خالد بن وليد شهر حمص فرودگاه بين المللي حلب و بندر طرطوس سوريه به سفارش کشورهاي غربي تهيه شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، قرار است از اين تصاوير در عمليات موسوم به سقوط پرطنين  براي جنگ تبليغاتي عليه سوريه استفاده شود.  
36 ميليارد دلار بودجه براي اجراي اين طرح عليه سوريه اختصاص يافته است. شبکه الجزيره براي زمينه سازي اين عمليات از تغيير زمان پخش بخش خبري مشروح خود خبر داد. اتاق عمليات استانبول نشست هاي فشرده اي را در اين باره در انتاکيه، آنکارا و دوحه برگزار مي کند.  يک گروه تصويربرداري بلژيکي از چند فروند هواپيماي نظامي ترکيه اي فيلمبرداري کردند. بر روي اين هواپيماها پرچمهايي که مخالفان سوري از آنها استفاده مي کنند، نصب شده بود.  
تصاوير ساختگي از ساختمان وزارت آموزش عالي سوريه و ميدان سعدالله الجابري دمشق هم آماده شده است. قرار است تصاويري از حضور اعضاي گروه موسوم به شوراي ملي مخالفان سوريه در مسجد جامع اموي دمشق، در پانزدهم ماه مبارک رمضان پخش شود.  
تصاوير جعلي با لوگوي شبکه هاي تلويزيوني سوريه براي پخش مصاحبه هايي با سران اين گروه تهيه شده است.  
تصاوير تلويزيوني که هاليوود با حضور حدود 40 هزار مزدور از هند و بنگلادش در کنار افرادي مانند هيثم المالح، برهان غليون و خالد ابوصلاح از جمله شخصيت هاي مخالف سوري، تهيه کرده است همزمان با اين عمليات پخش خواهد شد. قرار است يوسف القرضاوي روحاني وهابي مقيم دوحه هم در اين تصاوير سخناني را بيان کند.
برچسب ها: تصاویر ، سوریه ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.