سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

اختصاص جایگاه های cngخوی برای چهارمین بار رتبه برتراستانی

جایگاه های cng خوی برای چهارمین بار رتبه برتر استانی را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ،شهردار خوی بااعلام این خبر گفت : جایگاه های گاز فشرده طبیعی شهرداری خوی امسال نیز توانست در ارزیابی های شرکت ملی پخش، رتبه برتر استانی را به خود اختصاص دهد.

کربلای خیلی با اشاره به تلاش و پشتکار بی وقفه کارکنان جایگاه های cng شهرداری خوی اضافه کرد: شرکت ملی پخش هر ساله با توجه به معیارهای تعریف شده ارزیابی این شرکت، جایگاه های مختلف گاز فشرده طبیعی استان را مورد بازبینی قرار می دهد که جایگاه cng شهرداری خوی امسال هم رتبه برتر استانی را برای چهارمین بار کسب نمود .

ناظر جایگاه های cng شهرداری خوی هم در توضیح این مطلب گفت: در ارزیابی جایگاه های غیر خصوصی سی ان جی خردادماه سالجاری ، جایگاه های شماره دو و شماره یک شهرداری خوی رتبه های اول و دوم استانی را به خود اختصاص دادند.

وی همچنین افزود:شهرداری بازرگان و شهرداری نوشین شهر نیز به ترتیب رتبه دوم و سوم استان را کسب کردند.

یوسف محمد پور اضافه کرد: نحوه نگهداری تاسیسات cng، رعایت نکات ایمنی، پوشش و یونیفرم مخصوص اپراتورهای جایگاه ها، نظم و ساماندهی خودروها و تاکسی ها در جایگاه اختصاصی سوخت گیری، خدمات دهی، نحوه برخورد و تعامل اپراتورها با شهروندان از جمله مواردیست که در این ارزیابی بدانها اشاره شده است.

ناظر جایگاههای گازفشرده طبیعی خوی در پایان سخنان خود ، پیاده شدن سرنشینان خودرو هنگام سوخت گیری ، باز نمودن صندوق عقب ماشین ، بازرسی مخزن حاوی گاز فشرده ماشین و استفاده نکردن از تلفن همراه، مواد جرقه زن و آتش زا در محل ایستگاه را از مهمترین مقررات و ضوابط سوخت گیری در جایگاه های cng اعلام کرد و در پایان ضمن قدردانی از تمام کارکنان این جایگاه ها، از شهروندان خواست تا با رعایت مقررات و ضوابط اعلام شده از بروز حوادث تاسف بار جلوگیری نمایند./س

برچسب ها: خوی ، اختصاص ، جایگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.