سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بیداری اسلامی پتک آهنین بر سر استکبار جهانی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: بیداری اسلامی الهام گرفته از جمهوری اسلامی ایران گویی پتک آهنینی است که بر سر استکبار جهانی فرود آمده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل عباس دستباز افزود: تحولاتی که امروز در دنیا رخ می‌دهد محصول خیز عظیم ملت ایران در سال 57 است که پس‌‌لرزه‌های آن یکی پس از دیگری استکبار را در دام تنیده خود غرق می‌کند.

وی با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی ما تاب و تحمل دیدن ایران الگو شده برای ملت‌های آزادیخواه را ندارند، گفت: دنیا امروز به عظمت ملت ایران در تمام عرصه‌ها پی‌برده است و همین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که استکبار جهانی را وحشت‌زده کرده و سبب شده است تا روز به روز از مواضع خصمانه خود عقب‌نشینی کند.

دستباز بصیرت، آگاهی و هوشیاری ملت ایران را در مقابله با ترفندهای رنگین استکبار جهانی با اهمیت توصیف کرد و افزود: هر چند امروز استکبار جهانی با تحریم اقتصادی قصد دارد این ملت را به زانو درآورد اما دنیا به خوبی فهمیده است که فرزندان این سرزمین دانش‌آموختگان مکتب سیدالشهدا (ع) هستند که ذره‌ای در برابر دین‌فروشان و معامله‌کنندگان دنیوی سر تعظیم و تسلیم فرود نیاورند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل تمام مسئولان و مردم را به ایستادگی در برابر دسیسه‌های دشمنان فرا خواند و گفت: ما با وحدت و همدلی است که می‌توانیم جایگاه و عظمت مکتب اسلام و مذهب اعتقادی خود را تقویت کنیم./س  

برچسب ها: اردبیل ، بیداری ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.