سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیل قاسمی:

جواب منتقدان را در میدان مسابقه پاسخ می دهم/بهترین کشتی هایم را در المپیک می گیرم

ملی پوش وزن 120 کیلوگرم تیم کشتی آزاد گفت: با کشتی های خوب و قابل قبول در بازی های المپیک 2012 شایستگی هایم را ثابت خواهم کرد.

کمیل قاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: از آنجا که تکلیف ملی پوش وزن 120 کیلوگرم برای حضور در المپیک با رقابت انتخابی مشخص شد تمریناتم را نسبت به سایر بچه ها دیرتر آغاز کردم.

وی با بیان این که دوبنده تیم ملی را حق خود می داند، ادامه داد: بنا به صلاحدید کادر فنی رقابت های انتخابی برگزار شد که توانستم در دو مسابقه هم فردین معصومی و هم پرویز هادی را شکست دهم و صاحب دوبنده تیم ملی شوم.

قاسمی تصریح کرد: متأسفانه برخی ها از زمانی که من ملی پوش شدم همواره انتقادات غیر منطقی و ناعادلانه داشتند که جواب تمامی آنها را در میدان المپیک پاسخ خواهم داد.

کشتی گیر جویباری کشورمان اضافه کرد: در رقابت های بین المللی جام مادرید اسپانیا کشتی های خوبی گرفتم و در این مسابقات شیما روف بلاروس قهرمان جهان و فاتح چاکراوغلو کشتی گیر کهنه کار ترکیه را شکست دادم که این موضوع باعث شد تا هم به لحاظ روحی شارژ شوم و هم تا اندازه ای بدنم در شرایط مسابقه قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به موفقیت در المپیک 2012 امیدوار است گفت: خوب پیش بینی در مورد نتایج ورزشی مثل کشتی معقولانه نیست اما از آنجاکه انسان به امید زنده است با همه وجود روی تشک حاضر می شوم و بدوم توجه به نام حریفان بهترین کشتی هایم را در المپیک خواهم گرفت.

قاسمی درباره اینکه چه طور می تواند خود را به صورت خیلی مختصر معرفی کند، گفت: خوب کمیل قاسمی هستم در سال 1366 در شهرستان جویبار استان مازندران متولد شدم پس از رسیدن به دوبنده تیم ملی رده سنی جوانان دو مدال برنز را در سال های 2006 و 2007 مسابقات جهانی چین و ترکیه در وزن 96 کیلوگرم به دست آوردم همواره به اردوهای تیم ملی بزرگسالان دعوت می شدم تا این که در سال 2011 به مدال نقره آسیا رسیدم پس از آن که رسول خادم در رأس امور فنی تیم های ملی کشتی قرار گرفت با صلاحدید وی رقابت انتخابی برای مشخص شدن ملی پوش وزن 120 کیلوگرم در المپیک 2012 برگزار شد و به لطف خدا با شکست فردین معصومی و پرویز هادی صاحب دوبنده تیم ملی شدم هم اکنون اردوی پایانی آزادکاران اعزامی به المپیک در حال برگزاری است که من همانند سایر بچه ها بسیار پرانگیزه و با انرژی خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می کنم اگر اتفاق خاصی نیفتد روز شنبه 21 مردادماه رقابت های سنگین وزن کشتی آزاد در المپیک شروع می شود که امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای مردم کشورم باشم./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.