سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم رییس جمهور صورت گرفت؛

مشاور طب سنتی وزیر بهداشت عضو هیات امنای صندوق نوآوری

مشاور طب سنتی وزیر بهداشت از جانب رييس جمهور به عنوان عضو هيئت امناي صندوق نوآوري و شكوفايي معرفي شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دكتر شمس اردكاني، عضو هيئت علمي، رئيس دانشكده طب سنتي و معاون غذا و داروي دانشگاه علوم پزشكي تهران از جانب رييس جمهور به عنوان عضو هيئت امناي صندوق نوآوري و شكوفايي معرفي شد.


بنا براین گزارش اولين نشست هيئت امناي صندوق نوآوري و شكوفايي با حضور رئيس جمهور، رئيس و اعضاي هيئت امناي اين صندوق تشكيل شد.

دكتر احمدي نژاد در اين نشست با تاكيد بر ظرفيت بالاي علمي و فن آوري كشور، تشكيل و راه اندازي اين صندوق را فرصت و امكان مناسبي براي هم افزايي علم و ثروت و تبديل يافته هاي علمي به محصولات اقتصادي و تجاري سازي دانش در كشورمان توصيف كرد.

رئيس جمهور با بيان اينكه فعالان علمي، شركت‌ها و موسسات دانش بنيان ايراني مي توانند از امكانات اين صندوق براي سرمايه گذاري در جهت توليد و كاربردي سازي نوآوري ها و اختراعات خود استفاده كنند، تاكيد كرد: صندوق نوآوري و شكوفايي، پشتيبان مالي مناسبي براي جايگزين ساختن توليدات ايراني مبتني بر دانش ايراني به جاي محصولات خارجي است.

در اين جلسه دكتر محمدرضا شمس اردكاني، دكتر علي خيرالدين و دكتر محمد اسماعيل همداني گلشني از سوي رئيس جمهور به عنوان اشخاص حقيقي عضو هيئت امناي صندوق نوآوري و شكوفايي معرفي شدند.

صندوق نوآوري و شكوفايي كه اساسنامه آن در ارديبهشت سال جاري به تاييد شوراي نگهبان رسيده بود، به استناد ماده 5 قانون حمايت از شركت‌ها و موسسات دانش بنيان و تجاري سازي نوآوري و اختراعات، تشكيل شده است./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.