سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

تسهیل زمینه اشتغال و توسعه یافتگی با ارائه تسهیلات به هنرمندان آذربایجان غربی

مدیركل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: موضوع اشتغال ارتباط مستقیم با توسعه یافتگی كشورها دارد به گونه ای كه زمینه اشتغال و توسعه یافتگی با ارائه تسهیلات به هنرمندان و صنعتگران استان تسهیل می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه،كاظم غنی زاده در بازدید از نمایشگاه صنایع دستی در ارومیه افزود: برای نیل به منویات مقام معظم رهبری برای گسترش تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی، حمایت از صنایع دستی می تواند ضمن تولید كالای ایرانی با سرمایه كم، فرهنگ استفاده از كالای ایرانی را در جامعه رواج دهد.

وی با اشاره به اینكه برای تولید صنایع دستی در استان همت ویژه ای وجود دارد، افزود: صنایع دستی از دیرباز جایگاه خاصی در زمینه ایجاد اشتغال و نیز خودكفایی در زمینه تولید ملی داشته است.

غنی زاده افزود: توجه به صنعت بسته بندی صنایع دستی در كشور می تواند زمینه ساز اشتغال و نیز معرفی هنر و خلاقیت ناب ایرانی به دنیا باشد.

وی گفت: صنایع دستی یكی از زمینه های ایجاد مشاغل جدید در كشور است و امروزه ما شاهد تلفیق هنر صنایع دستی با بسیاری از فعالیت ها در زمینه صنایع ساختمانی، عمران و شهرسازی هستیم.

غنی زاده از همشهریان و مسافران ارومیه دعوت كرد كه از نمایشگاه صنایع دستی كه در پارك ائللرباغی این شهر دایر است، بازدید و با خرید كالای ایرانی به پیشرفت این صنعت در كشور كمك كنند./ب



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.