سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

زمان و مکان برگزاری مسابقه های ورزشکاران کرمانشاهی در المپیک لندن مشخص شد.

زمان و مكان برگزاری مسابقات سه ورزشكار كرمانشاهی حاضر در مسابقات المپیك 2012 لندن (شهسواری، مظاهری و رستمی) مشخص شد كه البته ساعت رقابت این ورزشكاران به وقت لندن می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

از ساعت 9 صبح روز شنبه هفتم مرداد (28 جولای) دور مقدماتی رقابت های تنیس روی میز زنان آغاز می شود كه بر این اساس 'ندا شهسواری' به عنوان اولین ورزشكار كرمانشاهی حاضر در المپیك لندن در ورزشگاه ' Excel ' به مصاف حریف خود كه طی روزهای آینده و پس از قرعه كشی انجام گرفته مشخص خواهد شد، می رود

دومین نماینده كرمانشاه كه در المپیك باید به میدان برود، 'علی مظاهری' كاپیتان تیم ملی بوكس ایران است كه روز چهارشنبه 11 مرداد (اول آگوست) و از ساعت 14:30 تا 21:30 دقیقه در وزن 91- كیلوگرم برابر حریفی كه طی روزهای آینده مشخص می شود، قرار خواهد گرفت. .

آخرین ورزشكار كرمانشاهی كه در مسابقات المپیك لندن شركت می كند و در همان روز تكلیفش نیز مشخص می شود، 'كیانوش رستمی' وزنه بردار دسته 85كیلوگرم است كه روز جمعه 13 مرداد (3 آگوست) از ساعت 19 به مصاف پولاد سرد خواهد رفت.

كاروان ورزشی ایران، 54 سهمیه المپیك 2012 لندن به دست آورد كه به دلیل كنار كشیدن دو نفر از ورزشكاران به دلیل مصدومیت، با 52 ورزشكار در این مسابقات شركت خواهد كرد.

3ورزشکاردرورزشگاه ExCel لندن شانس خود را برای كسب مدال امتحان می كنند.

مسابقات المپیك 2012 از ششم تا بیست و ششم مرداد ماه درلندن برگزار خواهد شد./س


برچسب ها: المپیک ، کرمانشاهی ، لندن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.