سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رامني: ايران فعاليت‌هاي غني سازي اورانيوم خود را بطور کامل به حال تعليق درآورد

ميت رامني نامزد جمهوريخواه انتخابات رياست جمهوري آينده آمريکا روز سه شنبه پيش از سفر يک هفته اي خود به اروپا و اسرائيل در تشريح برنامه هاي سياست خارجي خود مدعي شد: ايران بايد فعاليت هاي غني سازي اورانيوم خود را بطور کامل به حال تعليق درآورد .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين هوا، وي که در آستانه سفری به بريتانيا، لهستان و اسرائيل به سر می برد، تاکيد کرد آمريکا نمي تواند درمورد اوضاع در خاورميانه بي تفاوت باشد. ما بايد از اسرائيل متحد اصلي آمريکا در منطقه حمايت کنيم و با ايران و ديگر دشمنان در منطقه نيز مقابله کنيم.

این نامزد جمهوری خواه گفت بدون هيچ استثنايی تحريم ها بايد به اجرا گذاشته شود.

وي همچنين از تجديد نظر در موضع خود درخصوص خروج مشروط نيروهاي آمريکايي از افغانستان و  واگذاري کامل مسئوليت امنيت در اين کشور به نيروهاي افغان خبر داد. 

اين فرماندار سابق ايالت ماساچوست برخلاف مواضع قبلي خود درمورد خروج مشروط نيروهاي آمريکايي از افغانستان تصريح کرد اگر به عنوان رئيس جمهور آمريکا انتخاب شود انتقال موفقيت آميز مسئوليت امنيت به نيروهاي افغان را تا پايان سال 2014 تکميل خواهد کرد.

باراک اوباما رئيس جمهور افغانستان نيز اعلام کرده است نيروهاي آمريکايي تا سال 2014 مسئوليت امنيت را به نيروهاي افغان واگذار خواهند کرد اما رامني با انتقاد از اين برنامه اوباما گفته بود چنين اقدامي باعث تشويق گروه طالبان خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.