سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات شهرداران ایتالیایی در اعتراض به سیاستهای مونتی

شهرداران شهرهای مختلف ایتالیا، در اعتراض به تدابیر سخت گیرانه اقتصادی دولت مونتی و کاهش شدید بودجه شهرداری ها، در مقابل سنا ایتالیا تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از انسا، انجلو پولوتری، شهردار شهر کوپلو از توابع منطقه کییتی ایتالیا  گفت: متاسفانه، شهرداران و مسئولان محلی کاملا به حال خود رها شده اند. کاهش سنگین بودجه دستگاه های محلی از سوی دولت مونتی، عملکرد انها را مختل کرده است و به انها حتی اجازه رسیدگی به امور ساده ای مانند کمک به سالمندان و تعمیرات مدارس و خیابان ها را هم نمی دهد.  
شهردارن در این تجمع اعلام کردند: سیاستمداران به جای کاهش خدمات عمومی و فشار بر مردم، باید از حقوق و امتیازات خود کم کنند.
ائوگوستو باتی اوکیو، شهردار شهر فورتوناتو نیز گفت: دولت مرکزی در یک سال گذشته به دفعات بودجه شهرداری ها را کاهش داده است و اکنون بسیاری از شهرداری های حتی قادر نیستند حقوق کارکنان خود را بپردازند.
در این حال ماریو مونتی، نخست وزیر ایتالیا بار دیگر بر ضرورت اصلاحات و تدابیر ریاضتی برای برون رفت از بحران اقتصادی تاکید کرد.  
فرانکی، شهردار شهر الومییری گفت: ما در این جا تجمع کرده ایم تا به دولت بگوئیم، با این وضع، نمی توانیم خدمات ضروری و اولیه شهری را به شهروندان ارائه کنیم.
برچسب ها: تظاهرات ، شهردار ، مونتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.