سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

بیش از 50 کیلومتر بزرگراه فیروزکوه به بهره‏ برداری می رسد

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: بیش از 50 کیلومتر از بزرگراه فیروزکوه به بهره‏ برداری می رسد.

سعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: جلسه شورای اداری عالی ‏ترین جلسه برای اتخاذ تصمیمات و سیاست‏ گذاری‏ های مسائل کلان شهرستان است که هر دو ماه یک بار در شهرستان فیروزکوه برگزار می ‏شود.

وی بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت‏های نهم و دهم در راستای به فعلیت در آمدن ظرفیت‏ های موجود شهرستان در بخش ‏های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و ... در سال‏ های اخیر اقدامات شایسته ‏ای صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به فراهم شدن زیر ساخت‏ های لازم در سال‏ های اخیر از بهره ‏برداری بیش از 50 کیلومتر بزرگراه، افزایش دو برابری راه‏های روستایی، گازرسانی به شهرها و روستاها، احداث و بهره‏ برداری ساختمان‏ های اداری، آموزشی، بهداشتی و ورزشی در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

افشارنادری، اقدامات صورت گرفته را حاصل تلاش مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: با همتی مضاعف برخی محرومیت‏ ها و مشکلات موجود با همدلی مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به تدریج رفع خواهد شد.

وی با توجه به محدود بودن فصل کاری و شرایط اقلیمی منطقه از به اتمام رسیدن بسیاری از پروژه‏ های سال 90 خبر داد و افزود: درصدد اندکی از پروژه‏ ها به صورت نیمه‏ تمام باقی مانده است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با توجه به فرصت اندک باقیمانده بر اهتمام ویژه مسئولان دستگاه ‏ها نسبت به اتمام پروژه‏ های نیمه ‏تمام تاکید کرد.

افشار نادری از افتتاح برخی پروژه ‏های شهرستانی در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: باید در راستای خدمت ‏گزاری به مردم حلاوت و شیرینی افتتاح پروژه ‏ها به دست مسئولان استانی و شهرستانی برای مردم ملموس باشد.

وی ادامه داد: یکی از طرح‏ های توسعه بخش کشاورزی به عنوان نمونه در سطح کشور به زودی به شهرستان فیروزکوه واگذار می‏ شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان کرد: شهرستان فیروزکوه در فصل تابستان پذیرای مهاجرانی است که در این فصل به شهرستان و یا روستاها مهاجرت می ‏کنند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.