سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فلسفي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جنگ رواني اصلاح‌طلبان براي ورود به عرصه انتخابات 92

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: اصلاح طلبان سعي دارند با تحريف افکار عمومي در آستانه انتخابات رياست جمهوري با ايجاد جنگ رواني جاي پايي براي خود در اين عرصه باز کنند.

محمدجعفر فلسفي عضو جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ،با اشاره به اتهام زني برخي چهره هاي اصلاح طلب به اصولگرايان پيرامون عدم کسب موفقيت اين جريان در عرصه سياسي کشور گفت: ادعاهاي برخي اصلاح طلبان بيشتر براي فضا سازي و فرار رو به جلو براي گذار از عملکرد منفي خود بوده است.

وي تصريح کرد: برخي اصلاح طلبان سعي دارند با تحريف افکار عمومي در آستانه انتخابات رياست جمهوري با ايجاد جنگ رواني جاي پايي براي خود در اين عرصه داشته باشند.

فلسفي با اشاره به جايگاه اصولگرايان در نظام سياسي کشور در مقطع کنوني افزود: جريان اصلاحات سعي دارد با القاي اين موضوع که اصولگرايان اکنون در ميان مردم از جايگاهي برخوردار نبوده است سرپوشي برجايگاه ازدست رفته خود در جامعه بگذارند.

وي با اشاره به اينکه در زمان اصلاحات اين جريان اذعان داشته که تحمل يک قطع نامه شوراي امنيت سازمان ملل را نداشته است، يادآور شد: در شرايط کنوني با درايت سياسي اصولگرايان و مردم کشورمان از چندين قطع نامه ضد ايراني گذر کرده  لذا اين تهديدها بي اثر شده و در زمينه سياسي نيز اين يکي از پيشرفت هاي بزرگ بوده است.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در پايان با اشاره به اينکه اکنون جريان اصلاحات سعي دارد با دامن زدن به بحران اقتصادي ناکارآمدي دولت را نشان دهد، خاطر نشان کرد: کساني که خود در مسائل اقتصادي گام‌هاي مثبتي بر نداشتند سعي دارند با اجرايي شدن طرح تحول اقتصادي آن را تبديل به يک بحران جلوه دهند و القاگر اين مسئله باشند که دولت ناکارآمد بوده است.

"انتهاي پيام"/س3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.