سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري كلاهبردار 26 ميلياردي توسط پليس كرمان

فرمانده انتظامي استان كرمان گفت: باتلاش ماموران انتظامي رابر، جاعل فراري با 37 فقره كلاهبرداري 26 ميلياردي روز گذشته طي عملياتي در اين شهرستان دستگير شد.


به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  ، سردار"چناريان" با اعلام اين خبر افزود: ماموران پليس امنيت شهرستان رابر روز گذشته هنگام كنترل مسافرخانه ها و اقامتگاه هاي شهر به يك مسافر غريبه مشكوك شدند.

وي افزود: در بررسي هاي تكميلي مشخص شد اين فرد تحت تعقيب مراجع قضايي بوده و براي فرار از قانون، دائمآ محل اقامت خود را تعويض مي كرده تا اينكه در اين شهرستان به دام پليس افتاد.

فرمانده انتظامي استان بيان كرد: در تحقيقات تكميلي مشخص شد اين متهم اهل يكي از بخش هاي حومه شهر شيراز بوده و با عناوين مختلف و صدور بيش از 37 فقره چك بلامحل بالغ بر بيست ميليارد و 350 ميليون ريال از مردم منطقه خود كلاهبرداري و همچنين بالغ بر6 ميلياد ريال وام از بانك هاي محل سكونتش دريافت كرده و سپس متواري شده است.

وي تصريح كرد: در بازرسي از محل اختفاي اين كلاهبردار يك عدد گذرنامه كشف شد و بر اساس اعترافاتش مشخص شد وي قصد خروج از كشور را داشته ولي پس از اطلاع از ممنوع الخروج بودنش ابتدا با يكدستگاه سواري پژو به كاشان سپس به شهرستان ميناب فرار كرده است.

سردار چناريان گفت: به دليل ناموفق بودن اين كلاهبردار در خروج غيرقانوني از كشور در ميناب ، وي خودروي خود را در پاركينگ بيمارستاني در ميناب رها و به شهرستان رابر پناهنده مي شود كه طي يك عمليات منسجم دستگير که اقدامات قانوني وي جهت تحويل نامبرده به پليس استان فارس ادامه دارد. /ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.