سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

پرداخت 452 میلیون تومان دیه به بیماری با زندگی نباتی

رییس كل بیمه مركزی ایران گفت : صنعت بیمه و صندوق تامین خسارت 452 میلیون تومان دیه موتورسیكلت سوار فاقد بیمه نامه را پرداخت كرده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس مهندس سید محمد كریمی در عیادت از این بیمار 452 میلیون تومان دیه این موتورسیكلت سوار را به پدر و مادر وی تحویل داد .

هادی طالبی ، موتورسیكلت سوار مصدوم فاقد بیمه نامه از چهار سال قبل در زندگی نباتی به سر می برد و هم اکنون در بیمارستان علی اصغر(ع) شیراز بستری است .

  رییس كل بیمه مركزی ایران با اشاره به آمار تصادف موتورسیكلت ها در كشور گفت : متاسفانه تصادفات موتورسیكلت ها در كشور ما خیلی زیاد است و حدود هفت میلیون موتور سیكلت فاقد بیمه نامه داریم كه در تصادفات خود و خانواده را دچار مشكل می كنند.

مهندس كریمی افزود : بر اساس ماده 19 قانون بیمه شخص ثالث ، پلیس موظف است از تردد موتورسیكلت های فاقد بیمه نامه جلوگیری كند و قرار شده است که در نقل و انتقالات و تعویض پلاك این موضوع جدی تر گرفته شود.

وی به موتورسواران توصیه کرد : كسانی که از موتورسیكلت استفاده می كنند حتما قانون را رعایت كنند و بیمه نامه داشته باشند .

وی اظهار داشت : دارندگان موتورسیكلت های فاقد بیمه نامه تا پایان امسال فرصت دارند تا از 75 درصد بخشیدگی جرایم سال های قبل و 50 درصد تخفیف حق بیمه برای گرفتن بیمه نامه موتورسیكلت استفاده كنند و با رقم حدود 85 هزار تومان نسبت به دریافت بیمه نامه اقدام کنند .
برچسب ها: دیه ، پرداخت ، بیمار ، نباتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.