سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش سری جدید "انسان نمای بسته " از 5 مرداد

سری دوم مجموعه «انسان، نماي بسته» در ماه مبارک رمضان به صورت هفتگی پنجشنبه ها به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومی شبکه چهار ، مستند داستاني «انسان نماي بسته» با موضوع" بهداشت روانی "در 26  قسمت 45 دقيقه اي توليد و در هر قسمت از اين برنامه پرونده يک بيمار به صورت نمايشي بررسي مي شود.
"من فقط آرزو هستم"،عنوان اولین قسمت از این مستند داستنانی است که زندگی یک معلول موفق را روایت می کند. داستان این مستند واقعی درباره فرد معلولی به نام آرزو است که با توجه به  معلولیت و ضعف عضلانی دارای تحصیلات عالیه است و در رشته های مختلف ورزشی و هنری فعالیت می کند.
دکتر محمد کمالی و دکتر مسعود آبیار به عنوان کارشناس در این برنامه به بیان علل موفقیت این فرد در زندگی اش می پردازند.
در هر قسمت از : "انسان نمای بسته" به پروندۀ یک بیمار به صورت مستند پرداخته می شود و حدود 25 الی 30 دقیقه به صورت مستند ـ داستانی و 15 دقیقه باقیمانده دو نفر کارشناس نمایش را تحلیل می کنند.
سکوت اختیاری، تصور ذهنی، نیازهای کاذب، تک فرزندی، حقوق کودکان و ... عناوین برخی از قسمت های این برنامه است و  بازيگران تئاتری که بعضا تجارب تلویزیونی نیز دارند همچون محمد مبصريان ، بهاره ارجمند، حمید یونسی و ... در بخش نمايشي ايفاي نقش مي کنند.
سری اول "انسان نمای بسته" در مهر ماه سال 86 از شبکه چهار پخش شد که به دلیل ساختاری متفاوت در پرداختن به مباحث روانشناسی توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند.
"انسان نمای بسته" کاری از گروه فرهنگی و اجتماعی شبکه چهار سیما است و در ماه مبارک رمضان به صورت هفتگی پنجشنبه ها ساعت 20:50 از شبکه چهار پخش می شود./م
برچسب ها: شبکه چهار ، رمضان ، سیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.