سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

ارتقاء شاخص‌های راه روستایی به 200میلیاردتومان اعتبارنیازدارد

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت : ارتقاء شاخص‌های راه روستایی استان به 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد ،عطاءالله قادری افزود: برای ارتقاء شاخص‌های راه روستایی و رساندن آن به میانگین کشوری باید 970 کیلومتر راه روستایی احداث شود.

وی با بیان اینکه روستاهای استان نسبت به سایر استان‌ها کمترین برخورداری را از راه های روستایی دارند، اضافه کرد: در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان مقرر شد تا پنج میلیارد تومان از مانده سال 90، 11 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی واستانی ، 9میلیارد تومان توسط معاون ساخت ونگهداری راه های روستایی وزارت کشور و 10 میلیارد تومان اعتبار استانی جمعا به مبلغ 35 میلیاردتومان برای به سازی وآسفالت راه روستایی اختصاص داده شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای 970 کیلومتر راه روستایی در استان برای ارتقای شاخص‌های روستایی در قالب 96 پروژه اجرا می‌شود، گفت: میانگین این پروژه‌ها 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان توسعه راه‌های روستایی در خراسان‌شمالی را یک موضوع مهم برای این استان عنوان کرد و گفت: بخش زیادی از روستاهای استان فاقد راه روستایی مناسب بوده که با احداث این پروژه‌های راه‌ سازی از این مزایا بهره‌ مند می‌شوند.

قادری همچنین اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه باند دوم بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان را 160 میلیارد تومان اعلام وتاکید کردبا توجه به اینکه سرما و بارندگی‌ها از پاییز خراسان‌شمالی را فرا می‌گیرد، تزریق اعتبارات قبل از فرارسیدن پاییزضروری است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.