سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

اهواز میزبان نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی است

نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از 29 شهریور الي 2 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان، این نمایشگاه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان و با هدف تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ارائه آخرین تجهیزات، تکنولوژی و خدمات داخلی و خارجی در زمینه صنایع غذایی ، ماشین آلات و صنایع وابسته برگزار می‌شود.

 همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان هم اندیشی با مقامات، اساتید و دست اندرکاران در قالب تشکیل جلسات، مکاتبات و کارگاه‌های آموزشی، معرفی توانمندی‌های بخش خصوصی به سازمان‌های دولتی برای واگذاری پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری ، گسترش پایدار صادرات غیر نفتی، بررسی الگوی بهینه تولید مواد غذایی و گسترش محصولات ارگانیک از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نخستین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته در فضای سرپوشیده‌ای به مساحت 5 هزار و 500 متر مربع و  4 هزار متر مربع فضای باز دایر می‌شود.

ساعت بازدید این نمایشگاه 17 الی 23 است و  مجری برگزاری برای حمایت از مشارکت کنندگان در برپایی این نمایشگاه 15درصد تخفیف تبلیغات محیطی و 15درصد تخفیف تبلیغات در کتاب نمایشگاه در نظر گرفته است./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.