سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاكي در پرونده كلاهبردار 100 ميلياردي

كارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهي اصفهان كلاهبرداري كه بيش از100 ميليارد ريال از اين راه تحصيل كرده بود را شناسايي و دستگير كردند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسين حسين زاده رييس پليس آگاهي استان اصفهان  اظهار داشت:در پي شكايت هاي متعدد دامداران و كشاورزان از فردي كه با جعل عناوين مختلف وعده عرضه علوفه ،غلات و كودهاي شيميايي به آنها داده و مبالغ كلاني نيز از آنها اخذ كرده بود موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره عمليات ويژه اين پليس قرار گرفت.
وي افزود : كارآگاهان تحقيقات خود را پيرامون اين فرد آغاز كردند و به بررسي مداركي كه شاكيان ارائه كرده بودند پرداختند.
اين مقام مسئول تصريح كرد:سر انجام اين تحقيقات در هفته جاري به ثمر نشست و كارآگاهان ويژه پليس آگاهي ردي از اين فرد كه بسيار زيركانه و حساب شده فعاليت مي كرد در پايتخت بدست آوردند.
اين مقام انتظامي در ادامه عنوان كرد:بلافاصله تيم مجرب اداره عمليات ويژه پليس آگاهي عمليات دستگيري وي را آغاز كردند و هنگامي كه "غلامعلي – ب" درحال اجراي نقشه خود براي به دام انداختن يكي ديگر از كشاورزان بود به محاصره ماموران درآمد و راهي جز تسليم شدن در برابر آنان نيافت.
وي افزود :با دستگيري و انتقال اين متهم 51 ساله به پليس آگاهي پرده از ابعاد گسترده اين كلاهبرداري ميلياردي برداشته شد.
سرهنگ حسين زاده گفت: اين فرد با استفاده از فن بيان بسيار قوي و صحنه سازي هاي صوري خود را با عناوين مختلف به كشاورزان و دامداران و تعاوني هاي كشاورزي و دامداري معرفي و به آنها وعده عرضه علوفه،غلات و سموم و كودهاي شيميايي با قيمتي بسيار استثنايي مي داد و زماني كه اعتماد آنها را جلب مي كرد با اخذ مبالغي بين 200ميليون تا سه ميليارد ريال از آنها ،متواري مي شد.
رييس پليس آگاهي استان اصفهان اضافه كرد:تا كنون بيش از 100 نفر از شاكيان وي در سراسر كشور و استان توسط پليس شناسايي شده است كه مبلغ وجوه دريافتي از آنان بالغ بر يكصد ميليارد ريال مي باشد.
وي ادامه داد: با توجه به شيوه و شگرد به كار رفته توسط متهم و فعاليت وي در ساير استان هاي كشور اين پرونده همچنان در پليس آگاهي اصفهان درحال رسيدگي است.
سرهنگ حسين زاده در پايان از هموطنان خواست چنانچه خود و يا نزديكان آنها در دام اين فرد گرفتار شده اند به منظور كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به پليس آگاهي اصفهان مراجعه و يا با شماره 2184301 تماس گرفته تا اقدامات قانوني صورت پذيرد ./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.